Ingela_S
Trådstartare
Efter den här kassa vintern längtar jag verkligen till våren då man kan ställa undan de varma vinterkängorna och ta på sig lite mindre klumpiga skor. Men så insåg jag just att jag behöver nya sommarridskor. Jag har alltid haft ett par Mountain Horse Easy Rider Steel, men tycker de slits rätt fort. Både sulan på undersidan och fuskmockan på resten av skon. Och så blir man jättevåt om fötter när det regnar, eftersom det regnar in i ventilationshålen vid tårna. 
Så jag skulle behöva lite andra tips på sommarridskor, gärna i samma stil för jag gillar MH som skor, och helst i ungefär samma prisklass. Jag är inte överdrivet förtjust i att behöva lägga >1000 kr på ett par skor... Kan tillägga att de ska kombineras med ett par svarta mockashortchaps. Lägg gärna in bilder på era skor också.
Så jag skulle behöva lite andra tips på sommarridskor, gärna i samma stil för jag gillar MH som skor, och helst i ungefär samma prisklass. Jag är inte överdrivet förtjust i att behöva lägga >1000 kr på ett par skor... Kan tillägga att de ska kombineras med ett par svarta mockashortchaps. Lägg gärna in bilder på era skor också.