Calazirya Trådstartare 23 Dec 2007 #1 Men dagen före julafton har våran ena hund avlidit Det gör så ont i hjärtat, hon somnade bara in Fy vilken jul / Ledsen & Chockad C
Men dagen före julafton har våran ena hund avlidit Det gör så ont i hjärtat, hon somnade bara in Fy vilken jul / Ledsen & Chockad C
Cinta 23 Dec 2007 #2 Sv: Sorg, Så ofattbart Känner med dig. Det är tugnt oavsett när det sker men vid juletid är det nog värre. Stora tröstkramar till dig /C
Sv: Sorg, Så ofattbart Känner med dig. Det är tugnt oavsett när det sker men vid juletid är det nog värre. Stora tröstkramar till dig /C
wrangler 23 Dec 2007 #4 Sv: Sorg, Så ofattbart Finns inga ord för det.... Beklagar så mkt. *tröstkramar*
Calazirya Trådstartare 23 Dec 2007 #5 Sv: Sorg, Så ofattbart Tack alla... Jag har nog inte riktigt förstått än, fast att jag vet.. Rörigt
Calazirya Trådstartare 23 Dec 2007 #8 Sv: Sorg, Så ofattbart Vi vet inte än vad hon dog av. Troligtvis ( enligt vet ) så var det en ovanligt aggressiv magbakterie .. Veterinären berättade om hundar som kommit in "friska" och inom loppet av 30min-1timme så hade dom avlidit. Senast ändrad: 23 Dec 2007
Sv: Sorg, Så ofattbart Vi vet inte än vad hon dog av. Troligtvis ( enligt vet ) så var det en ovanligt aggressiv magbakterie .. Veterinären berättade om hundar som kommit in "friska" och inom loppet av 30min-1timme så hade dom avlidit.
Mysgrisen 23 Dec 2007 #10 Sv: Sorg, Så ofattbart Men usch så hemskt. Jag trodde att ni bara hade en hund. *tröstkram*
Z zzz 23 Dec 2007 #12 Sv: Sorg, Så ofattbart Massa tröstkramar och hoppas att ni får en fin jul trots detta!
Cezzan 23 Dec 2007 #13 Sv: Sorg, Så ofattbart nej men gud! Sitter här med gåshud och tårar i ögonen! Känner verkligen med dig!!!!! *Tröstkramar*
Sv: Sorg, Så ofattbart nej men gud! Sitter här med gåshud och tårar i ögonen! Känner verkligen med dig!!!!! *Tröstkramar*
Nikkis 23 Dec 2007 #14 Sv: Sorg, Så ofattbart Va, menar du Zaga!!??!!?? Beklagar och lider med er verkligen!! *Skickar massa Styrke och Tröst kramar*
Sv: Sorg, Så ofattbart Va, menar du Zaga!!??!!?? Beklagar och lider med er verkligen!! *Skickar massa Styrke och Tröst kramar*
nightcrawler 23 Dec 2007 #15 Sv: Sorg, Så ofattbart vad lessen jag blir tycker verkligen synd om dej, och så här dan innan julafton.. massor med tröst och styrkekramar
Sv: Sorg, Så ofattbart vad lessen jag blir tycker verkligen synd om dej, och så här dan innan julafton.. massor med tröst och styrkekramar
Blueeyes 23 Dec 2007 #16 Sv: Sorg, Så ofattbart Usch va hemskt! Gissar på att det inte var Zaga? Verkligen tråkigt i juletider....
Sv: Sorg, Så ofattbart Usch va hemskt! Gissar på att det inte var Zaga? Verkligen tråkigt i juletider....
Calazirya Trådstartare 23 Dec 2007 #17 Sv: Sorg, Så ofattbart Nej lilla Räsergrisen lever och mår bra, det var familjens Golden. Tack för alla julkramar ..
Sv: Sorg, Så ofattbart Nej lilla Räsergrisen lever och mår bra, det var familjens Golden. Tack för alla julkramar ..