Sorgligaste filmen?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Zoo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 63
  • Visningar Visningar 10 151
Sv: Sorgligaste filmen?

*kl

själv plockar jag fram "De dimhöljda bergens gorillor".

Gråter sällan till film -jag har någon slags "off-knapp" när det inte "är på riktigt" men just den filmen gråter jag mig igenom.

//LillaGubben

Sv: Sorgligaste filmen?

Men ni har ju missat den sorgligaste filmen av dem alla

Angels Crest
http://www.imdb.com/title/tt1559040/

Här bör man ha servetter eller nåt redan från början *tips*

Den var HEMSK (och den är verkligen hemsk...) MEN den är så bra spelad att man trots att man grinar hela filmen ändå inte kan låta bli att tycka att den är BRA...

Anledningen till att jag såg den var just "My sisters keeper" (Thomas Dekker) som inte var i närheten av Angels Crest. My sisters keeper är ju ändå "småsöt-sorglig"...

Remember me är ju "bara" sorglig de sista minutrarna (men oj vad man grinade då)

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 698
Kultur Kom att tänka på en specifik manlig skådespelare men kan för mitt liv inte komma på vad han heter och förstås heller inte släppa det...
Svar
8
· Visningar
508
Senast: Tarnin
·
Dressyr Forskargruppen som skrev brevet till FEI med ”concerns” om dressyren har nu gjort en YT presentation med bilder, hänvisningar till...
Svar
15
· Visningar
1 150
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 250
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• 12 kvm utbyggnad?
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Signatur

Hund, Katt, Andra Djur