Söta saker...

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare overtyre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 42
  • Visningar Visningar 3 513
O

overtyre

Jag känner för att se era hästar med lite "söta saker" på sig. Såsom helt rosa utstyrsel, en grimma med texten "Envis", ett löv på sig (:angel: ) med mera, med mera.

Fram med bilder nu! :love: :D

Sv: Söta saker...

Putteli putt!

Det kan vara något ni tycker är sött såsom ett täcke, pannband, träns med mera. :)

Om du går in på tråden: Utrustning i speciella färger 2.....så får du se det mesta..annars letar du reda på del 1 fast den är på över 100 sidor....:D

bilden är iaf lite små söt :)

{95FECA99-4367-4608-A185-34607893E7E0}.jpg

Jag kollar redan runt där.:p Men jag tänkte om folk kunde komma med än fler bilder. Och inte bara snygga färger. :D

Kaniner älskar jag! :love: ;)

Och den rosa blomman med den illgröna stjälken var fin den med. :D

Väldigt söt må jag säga! :love:

Jag har förresten alltid trott att det var en storhäst på den andra bilden. :o Snyggt matchat i alla fall.

Jag hänvisar till min hemsida :D Jag har 338 bilder där, och säkert 300 är på min häst :D

Men jag kan ju lägga in en bild från Källquistfotograferingen (ja, han är med i årets katalog :D) :

Nasse1b.jpg

Men du, kan man inte hitta Källquists katalog nånstans så man kan beställa hem? Vill ju se :p

GULLIGT :D
var har du köpt den grimman?
(måååste ha)

Men, du skrev ju ljusblåa ponnyn på första bilden... :confused: Fast det kanske inte är samma häst. :idea: :o

gud vilken fin ponny!
kan jag få honom? jag blir bländad när jag tittar på honom
KÄRLEK!

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
411
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Ridning Hej, jag rider på ridskola och senaste lektionen så fick jag rida en häst som är seg och ganska envis. Och fler gånger under lektionen...
Svar
3
· Visningar
876
Senast: Emma-pemma
·
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
1 008
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka