Söta saker...

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare overtyre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 42
  • Visningar Visningar 3 513
Sv: Söta saker...

GALOPP skrev:
GULLIGT :D
var har du köpt den grimman?
(måååste ha)

Köpte den i hästaffären i stan, de kommer ursprungligen från
Hansbo så de borde gå att köpa hos alla
Hansbosport återförsäljare (finns med rött nosband med texten "Busig" & grått nosband med texten "Lat" också :D )

Jag kopierar mitt eget inlägg ifrån en annan tråd:

"

Har ni sett dom nya sakerna ifrån Rods? Tyckte att dom kanske kunde passa i den här tråden! :idea:

464760_L.jpg

464773_L.jpg

243047_L.jpg

249984_L.jpg

Alla sakerna fanns i flera olika färger, på www.rods.com! Rods brukar vanligtvis mest ha westernsaker, men nu har dom lagt till lite färg och glitter även till engelskryttarna! ;)"

Skulle jag peta på min häst något gulligt skulle min pappa sälja honom öganaböj :p
"Wille ska ha snygga saker, annars får det vara"

Har en söt häst :angel: ;)

Stallägaren är fotograf... De flesta som var med i katalogen (både hästar och människor) står i samma stall som jag...

Jag ahr ingen aning hur man får tag på katalogen. Jag fick ett ex då hästen var med. Men du kan svänga förbi stallet nån gång så kan du få titta i den :D

Huntress skrev:
Har ni sett dom nya sakerna ifrån Rods? Tyckte att dom kanske kunde passa i den här tråden! :idea:

464760_L.jpg

464773_L.jpg
:eek: Jag är kär! :love: :love: :d Fy vad jättesnyggt det där var. Någon mer som tänker beställa? :angel:

Ok. Bli inte förvånad om det en dag flyttar in en skimmel med familj. :angel: Skämt åsido. Men jag hade nog inte haft något emot att låta min häst vara med i en katalog. Tänk så många fina bilder man hade fått! :love:

Din häst är jättesöt, det är väl en haflinger? :o :love:

Ja, det är en haflinger :D

Jag tycker det är rätt häftigt att min häst är med i Källquist katalogen, och snart ringer väl Ridsport och Stallmagasinet och vill ha honom på omslaget. Det är ju egentligen bara en tidsfråga vettu. :angel:

Det skulle inte förvåna mig. ;) :D

Han var jättesöt på denna bilden. Heter han verkligen Nasse? :eek: :love:

Han heter Anton egentligen (står i hans pass), men jag tycker det är fult (han är tysk, jag skyller på det ;) ) så jag döpte om honom till Narcissus, för han är så egotrippad. På förra stället jag stod fanns det stora speglar i ridhuset, och av någon märklig anledning gick han alltid jättebra bredvid speglarna, och han kunde stå helt stilla och bara titta på sig själv. Så då tyckte jag Narcissus var ett passande namn :D
Men det är för jobbigt att säga det hela tiden, så vi kallade honom för Nasse. Och de flesta som känenr honom hade nog hållit med mig när jag säger att det är ett passande namn ¨på den hästen ;)

Nä. Anton är inte ett så vackert namn. :angel:
Men, Nasse var ju bara för gulligt! :love:

min lilla molvi :)

P1000795.jpg

Molvi-vi2.jpg

det är ett rosa rutigt ridtäcke kanske inte syns jätte bra :P

molvitlt4-paint.jpg

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
411
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Ridning Hej, jag rider på ridskola och senaste lektionen så fick jag rida en häst som är seg och ganska envis. Och fler gånger under lektionen...
Svar
3
· Visningar
876
Senast: Emma-pemma
·
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
1 008
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka