Söta, snygga, annorlunda tröjor - var finns de?

cambodia

Trådstartare
Avskyr att leta kläder och det är väl en stor del i att jag aldrig hittar det jag vill ha. Men, ibland försöker jag men hittar ändå inte riktigt det jag söker...

Jag har nog en lite barnslig stil (innerst inne, för jag klär mig oftast inte så, för det känns som man inte ”ska” det), gillar kläder som är roliga, färgglada eller lite tokiga, eller med ett fyndigt citat. Det får gärna vara från någon serie/film, någon särskild karaktär eller något annat ”nördigt”. Jag gillar japanska serier och filmer, studio Ghibli, kawaii tex.

Vart ska jag leta?

(PS. Ja, jag är vuxen, över 30 :angel:. DS)

Avskyr att leta kläder och det är väl en stor del i att jag aldrig hittar det jag vill ha. Men, ibland försöker jag men hittar ändå inte riktigt det jag söker...

Jag har nog en lite barnslig stil (innerst inne, för jag klär mig oftast inte så, för det känns som man inte ”ska” det), gillar kläder som är roliga, färgglada eller lite tokiga, eller med ett fyndigt citat. Det får gärna vara från någon serie/film, någon särskild karaktär eller något annat ”nördigt”. Jag gillar japanska serier och filmer, studio Ghibli, kawaii tex.

Vart ska jag leta?

(PS. Ja, jag är vuxen, över 30 :angel:. DS)

Om du gillar färgglada kläder kolla in Desiguals utbud. De har både lite mer dämpade kläder men också riktigt färgglada kläder.Den här klänningen är lite too much för min smak men kanske den stilen du söker? Nu vet jag att det var tröja du var ute efter men lägger ändå in denna som ett exempel på deras mer färgglada kläder.

desigual-love-klanning-vit-3585380-400x600.jpg

Hos Shock, Kawaii (har världens finaste Totoro-tröja :love: ) och Etsy finns set också en hel del fina t-shirts.

Jag har nog en lite barnslig stil (innerst inne, för jag klär mig oftast inte så, för det känns som man inte ”ska” det)
Och angående detta - jag har alltid älskat fina t-shirts så när jag jobbade på kontor brukade jag bara dra en kavaj över för att det skulle se lite mer ”vuxet” ut. Det gjorde liksom att jag kunde ha mina bästa barnsliga tröjor på mitt väldigt vuxna jobb :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka