Sv: Sötingen

mm, absolut. Både klappvänliga och riktigt trevliga. ;) :)

Förövrigt var han oerhört söt som liten, så det är nog bäst att du antingen ser till att inte ha några valpar hemma, eller gömmer undan dom under mitt framtida besök.
Risken finns annars för att jag "råkar" ta med mig någon hem :angel: :D

He he he :devil:
Du skulle väl komma upp någon gång nu i sommar?
Nu under sommaren, är det nämligen valpfritt. Till vintern däremot bör du kanske inte hälsa på då..;)

Då ska jag absolut se till att hålla mig borta till vintern. (tss, yeah right - jag kommer säkert hitta på någon anledning till att "råka" komma förbi ändå och pussa på en massa valpmagar...)

Förövrigt kan nog Harry ge Stromboli en rejäl match när det gäller att springa, för är det någonting som den byrackan kan så är det just det ;)

en sån där söt vovve skulle jag inte tacka nej till :love:

om dom är borta så kolla inte hemma hos mej :angel: ;)

eriica-o21 skrev:
en sån där söt vovve skulle jag inte tacka nej till :love:

om dom är borta så kolla inte hemma hos mej :angel: ;)

:rofl: Du bor ju för långt bort för att jag ska vara riktigt orolig
c042.gif
Tror jag.......

;)

Gnist skrev:
:eek: :eek: Men vad är det du säger människa???????

*Frestar*
Valp1,23.jpg

är såld. :D

nja, det där med små terriervovvar... har alltid haft lite svårt för dem,
men börjar nu bli vuxen och komma över det.:D
Har inte träffat några australiensare vad jag kan komma ihåg,
men har nu pluggat lite:D :D
Det enda jag är nervös för är väl gläfsande.
*ryser* finns det nåt värre än en liten ettrig sak som inte kan sluta gapa?? *:devil: *

Kan vi inte försöka lista ut varför jag har så svårt för yorkshires istället?:angel: Kan ju bli en intressant iakttagelse i hur man får en tråd att spåra ur på två röda...:devil:

*ska nu äta lite lunch och bli snäll igen*

Här gläfs ingenting. Kommer det monster på gården, så är det grova (modell bautahund) skall som gäller :angel:

Vill du träffa ett gäng så är du väldigt välkommen...
I december är det nog alldeles lämpligt för dig att avlägga ett besök ;)

Gnist skrev:
:rofl: Du bor ju för långt bort för att jag ska vara riktigt orolig
c042.gif
Tror jag.......

;)

nejnej för en sån söt liten sak kan jag åka hur långt som hällst tror jag ;) hehe urgulliga nån till salu kanske ?? :angel: jag o min pappa letar ju liten hund :)

Liknande trådar

Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 487
Senast: ufot
·
Övr. Hund Som rubriken lyder antyder vill jag prata bäddar. Senast jag hade hund (10 år sen drygt) hade jag ingen bädd till honom, förmodligen för... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 073
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Låt oss snacka lite hundburar till bilen! Vad för typ av bil, hund och bur har ni? Jag har i nuläget en stor kombi som mina föräldrar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 547
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Stötte på detta med att man kan läsa hundens känslotillstånd baserat på om svansen går till höger eller vänster. Det finns dock en sak...
Svar
4
· Visningar
485

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka