Soubirac stövlar?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare minnisjasmin
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 162
M

minnisjasmin

Hejsan!
Letar (fortfarande) efter ett par läderridstövlar. Problemet är att jag har väldigt smal vad, ung 30 cm. Har storleken 37 i foten och är 156 cm lång. Har sett på måånga olika stövlar, bla treadstone field som finns i min storlek men jag har läst att många har tyckt att dom har varit dåliga. Sen har jag också sett på Cavallo Junior Jump, som finns i storleken också och nu har jag hittat ett par Soubirac Junior stövlar.

Vad skulle ni rekommendera? :)

Sv: Soubirac stövlar?

Vet inget om de andra, men mina soubirac släppte från sulan efter ½-års sparsam användning:mad: Fast jag kan ju fått ett måndagsexemplar. Dock släppte de igen typ 3:e gången jag red i dem efter jag fått dem lagade... Är lite besviken, för det var sköna stövlar

Jag har haft mina Soubirac i säkert 15 år, de är fortfarande jättefina och helt utan skavanker. Kanonkvalitet!
Jag promenerar aldrig i dem, utan använder dem bara under ridning.
Vet inte vad det är för modell på dem, köpte dem faktiskt i Spanien.

Jag har haft mina Soubirac i 2-3 år jag, och har gått mycket med dem i lera och grejer (ingenstans att førvara dem i stallet, så jag har fått ta på dem hemma). Håller ænnu!

Jag har haft mina Soubirac i 7 år och de är fortfarande jätte fina. Har dock inte använt dem på ett år då jag har tappat åtta kilo och de blivit för breda (satte i dragkedja när jag gick upp). Putsar man dem ser de ut som nya.

Väldigt sköna är de också. Jag använde dem bara när jag red men kunde också gå i dem en hel dag om jag ville, utan att få skav.

Liknande trådar

Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
242
Senast: sweep
·
Utrustning Tyvärr har min 13-åriga dotter ärvt sin mammas kroppsform, vilket innebär att vi har små fötter (36-37) korta ben men breda vader...
Svar
6
· Visningar
674
Senast: Zpunk
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
702
Senast: cowgirl81
·
Hästmänniskan Jag förstår inte hur jag kan ha hängt i stall i 30 vintrar och fortfarande inte hittat något som håller mig varm om fötterna. Söker tips... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 618
Senast: Buongusto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka