JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Souloy-utredningen är klar – men inte datumet
Moderator
Hästnyheter
Om några veckor faller domen mot Fabrice Souloy. Hans advokat tycker att borde dömas för oaktsamhet – och drar paralleller till det...
Hästnyheter
Fabrice Souloy fanns på plats på Agnano när Timone Ek vann före Un Mec d’Héripré i Lotterian. Det var först när den tidigare tränaren...
Hästnyheter
Den sista februari skulle Fabrice Souloy genom sin advokat lämnat in svaromål i det pågående dopnings-målet. Men nu har man fått...
Hästnyheter
Dopinghärvan med Fabrice Souloy i spetsen fortsätter ställa trav-världen på kant. Nu är det klart att ST åtalar Souloy för att...
Vilken hundras?
Hundavel & Ras Åt vilket håll går ditt intresse för kurser och träning? Tänker att det kan påverka om du vill träna bruks eller agility eller nåt helt...
farin
44 minuter sedan
Svar: 7
Visningar: 362
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Jag fick ut ca 1500 när Nikita dog, hon var tio år. Ursprungligen försäkrad för 5000 (Agria). Vet inte om det diffar från olika...
MJLee
56 minuter sedan
Svar: 1 127
Visningar: 58 651
Katt
Akvarietråden V
Övr. Djur Ehm, jahapp. En vän ville bli av med en liten mesig scalare som blev mobbad. Nu ligger den i en påse i mitt 200L. Och igår hörde en...
Red_Chili
59 minuter sedan
Svar: 1 378
Visningar: 41 014
Djur
Rakt fullcheek bett
Utrustning Tack, ja jag har läst igenom båda noggrant men fattar endå inte riktigt om dessa äppelbett med parerstänger är tillåtna, men vi får köra...
iliedtoday
1 minut sedan
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Sant 🙈😂
Jag hade en bild av att för de summorna min kompis kolla på att de skulle vara seriösare men de var det inte 🙃
Bara glad hon...
Nepenthe
Idag kl 12:28
Födda 2022
Avel Vi red lektion idag! Vi kan inte så mycket än men vi jobbade på att hitta lite driv in i handen och lät henne känna på bettet, hon var...
Piaff
Idag kl 11:31
Svar: 542
Visningar: 78 611
Avel