Sov du lilla Vide

L

lime

Ja, det var det vi döpte den lilla till, han/hon såg ut som en liten Videkisse med sin mjuka vita fjuniga päls, men vi lyckades inte, i går kväll somnade vår lilla Videkisse, trots att mamma katt och jag försökte allt vad vi kunde, jag matade och mamma katt slickade henne/honom trots att mjölken sinat, i tre nätter kämpade vi och nu känns det så tomt. lilla Vide somnade tätt intill sin mamma, hon slutade slicka henne/honom och så var det som hon sa till mej att det är inget att göra. Jag gick därifrån och lämnade mamma och barn så de fick vara ifred den sista stunden, hon låg lugnt med ungen intill magen. Efter en stund kom hon ner till mej i köket och vi gick upp tillsammans.
Jag saknar min lilla Videkisse så, visst var det jobbigt att mata varannan timme både på natten och dagen och flexen på jobbet rasade i höjden när jag sprang hem och matade, men hade Vide klarat sig hade det varit värt det och även om Vide inte klarade sig så var det värt det. :cry:
 
Stackars dig!
Det är extra jobbigt när man verkligen försökt och kämpat på. Man vill ju så gärna att det ska gå vägen och så.

*Tröst kramar*
 
Stackars dig och din kisse. Vet hur det känns vi slet i drygt två dygn med en kull i början på året där de dog en efter en....Min sambo och jag, matade,värmde kattungar och grät under en hel helg.. så himla trist.

Nin
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 802
Senast: Juli0a
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 437
Övr. Katt Jag har under många år funderat på att skaffa katt, men inte vågat ta på mig det ansvaret. Möjligheten att få kattvakt är också...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
13 341
Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
24 231
Senast: Amk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp