Sover i badkaret!!!! *bilder*

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare julia_v
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 14
  • Visningar Visningar 1 397
Sv: Sover i badkaret!!!! *bilder*

Åhhh så sött han sover :D
Min collietik brukade sova i badkaret när vi hade det i lägenheten, men hon låg inte på sidan o sov så skönt :D :D :D

Nämen gud så roligt! :banana:
Hur kunde han komma på iden med att sova där? :confused:

Min hund skulle nog aldrig hoppa i badkaret frivilligt.. :eek:

Haha söt :)
Min hund skulle aldrig göra sådär, hon envisas med att ligga i solen även fast det är jättevarmt :D

Vad gulligt :) Det såg ju riktigt bekvämt ut. :D :D

Hihi! Söt. Han verkar ju vara uppfinningsrik iallafall.

Så gulligt.... de är så roliga de små djuren.... vilka idéer de kan ha i bland, man slutar aldrig förvåna sig. :love: :angel:

Min hund har inte greppat att det är svalt och skönt i badkaret än.. MEN! Det har min KATT gjort!!! :D

Undrade lite över hur det kunde komma sig att det alltid var svarta hår i badkaret när jag skulle tappa i vatten och bada, men eftersom min katt är så där lagom kattigt badintresserad ( :D ) så kopplade jag inte läget förräns min kattvakt skickade ett sms om att hon kommit till lägenheten och funnit min hankatt sovandes i badkaret.

:cool: kisse!

/JES

martha skrev:
Haha...vicken typ :rofl:
Men smart måste han ju vara iallafall :D

Jo smart är han, ibland för smart för vårt bästa.. :D
Du har inte träffat han va?
Fick för mig att du hade det, men det var nog hästen som du har träffat.. :smirk:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 014
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 606
Senast: Otherside
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
660
Senast: Takire
·
Övr. Hund Efter att min gamla hund gick bort för snart 2 år sedan har nu suget efter en ny hund infunnit sig. Jag hade tänkt att i god tid börja... 2 3
Svar
48
· Visningar
7 494

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka