Bukefalos 28 år!

Sover i badkaret!!!! *bilder*

Sv: Sover i badkaret!!!! *bilder*

Åhhh så sött han sover :D
Min collietik brukade sova i badkaret när vi hade det i lägenheten, men hon låg inte på sidan o sov så skönt :D :D :D
 
Sv: Sover i badkaret!!!! *bilder*

Myyyysigt!

Svalt och skönt :)
 
Sv: Sover i badkaret!!!! *bilder*

Nämen gud så roligt! :banana:
Hur kunde han komma på iden med att sova där? :confused:

Min hund skulle nog aldrig hoppa i badkaret frivilligt.. :eek:
 
Sv: Sover i badkaret!!!! *bilder*

Haha söt :)
Min hund skulle aldrig göra sådär, hon envisas med att ligga i solen även fast det är jättevarmt :D
 
Sv: Sover i badkaret!!!! *bilder*

Vad gulligt :) Det såg ju riktigt bekvämt ut. :D :D
 
Sv: Sover i badkaret!!!! *bilder*

Hihi! Söt. Han verkar ju vara uppfinningsrik iallafall.
 
Sv: Sover i badkaret!!!! *bilder*

Så gulligt.... de är så roliga de små djuren.... vilka idéer de kan ha i bland, man slutar aldrig förvåna sig. :love: :angel:
 
Sv: Sover i badkaret!!!! *bilder*

Min hund har inte greppat att det är svalt och skönt i badkaret än.. MEN! Det har min KATT gjort!!! :D

Undrade lite över hur det kunde komma sig att det alltid var svarta hår i badkaret när jag skulle tappa i vatten och bada, men eftersom min katt är så där lagom kattigt badintresserad ( :D ) så kopplade jag inte läget förräns min kattvakt skickade ett sms om att hon kommit till lägenheten och funnit min hankatt sovandes i badkaret.

:cool: kisse!

/JES
 
Sv: Sover i badkaret!!!! *bilder*

martha skrev:
Haha...vicken typ :rofl:
Men smart måste han ju vara iallafall :D

Jo smart är han, ibland för smart för vårt bästa.. :D
Du har inte träffat han va?
Fick för mig att du hade det, men det var nog hästen som du har träffat.. :smirk:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
516
Senast: Takire
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 247
Senast: __sofia__
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 760
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
3 629
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp