Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Är i flärd med att göra om sovrummet. Har vissa idéer om bruna väggar med en plommonlila fondvägg. Men jag är ju så himla föränderlig så det känns som att det varierar från dag till dag med vad jag vill ha, och nu kan jag inte bestämma mig riktigt.
Det skulle vara toppen om ni ville lägga ut bilder på era sovrum så att jag kan få lite inspiration vad gäller färger, stil mm!
(vardagsrummet är också just i förvandling, så lägggärna ut bilder på vardagsrumockså)
Jag gillar fondväggen i mitt sovrum väldigt mycket. När jag flyttade hit hade jag först planer på att göra väggarna hallonrosa och sen ha alla möbler och detaljer i vitt men jag hann ändra mig innan jag satte planerna i verket. Så nu blev det såhär istället...
Ska se om jag lyckas få in bilden:
Nu har jag satt upp en smal hylla på högersidan som jag fyllt med lite roliga/kitschiga prydnadsaker och på vänstersidan sitter ett gökur i svart plåt.
Hästnyheter Mounted Games gör årets första världsmästerskap och för framtidstalanger väntar nya starter i svenska hopplag. Ingen femstjärnig tävling...
Ekonomi & Juridik Äger häst men säljaren vill häva köp (se annan tråd) och rasföreningen vill avvakta tills tvisten är löst med ägarbyte då säljaren...
Hästmänniskan C ponny är väl ett bättre val tänker jag ur många synpunkter. C ponny kommer hon kunna rida länge. Till och med vuxna rider ju c ponny...