JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Övr. Katt
Trådstartare
Trådstartare
nizzeienglasburk
Startdatum
Startdatum
7 Jun 2004
Svar
Svar
5
Visningar
Visningar
773
att katterna har många och roliga sovställningar vet vi.
min birma har börjat sova sittandes. hon sover verkligen, inte bara blundar.
jag har bara sett två katter göra så innan, min mors ena birmahane och en bekants ena birma.
är detta ett fenomen enbart representerat bland birmor eller sitter era katter(av annan ras) också och sover?
Min mammas Katt (okänd härkomst) kan STÅ och sova.
Han är lite för knäpp för att vara sann! men det är nog därför vi älskar honom så mycket.
haha. vilken syn det måste vara
..
Haha, skoja inte!!!
En gång så somnade kattskrället i matskålen!!
Det är en mycket intressant katt i övrigt också. För det första är han stor som ett hus (utan att vara fet). snäll som en bebis.
I höstas var han ute och slogs med räven, och kom hem segrande. Blev påkörd i våras utan en skråma. Veterinären var förstumad.
hehe, det måste vara en syn
haha det skulle va kul att se
Katthälsa
Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna.
Fån början var tanken att jag bara skulle...
2
Övr. Katt
Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna...
2
Övr. Katt
Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Övr. Katt
Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra.
Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Fri tillgång på torrfoder?
Hundhälsa Gällande magsäcksomvridning så är det betydligt bättre att hunden äter lite och ofta än mycket och få gånger. Risken för...
LaMagia
41 minuter sedan
Svar: 22
Visningar: 1 521
Hund
Dalmatiner
Svar: 140
Visningar: 5 106
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Ja, jag hade ju sagt detsamma om cairnterrier - att de är lätta som valpar! Och jag tycker väl inte att borderterrier är någon extrem...
Roheryn
Idag kl 13:39
Svar: 935
Visningar: 67 270
Hund
Stora shoppingtråden III
Utrustning Är sinnessjukt fattig men hade kris på pälsglans, tib var slut så fick köpa APDYR showsheen. Ok men INTE värd 350:-.
Fiorano
3 minuter sedan
Atletix
Hästvård Jag har gett mina båda ponnyer och faktiskt inte märkt någon skillnad alls på dem, varken den heta lite stressade ponnyn eller på den...
sassiball
5 minuter sedan
Svar: 263
Visningar: 25 384
Vård
Brodd och skydd?
Utrustning Min lilla welsh mountain ska gå Sugar Cup i fälttävlan i helgen.
Hade ni broddat?
Och hur skyddar jag bäst mot brodd-tramp? Boots fram...
Thera
11 minuter sedan