Bukefalos 28 år!

sovtajm *bildtråd*

LadySara

Trådstartare
kan man sova nå skönare.. hur sover era kissar??

7705b0df.jpg


ebd8ad17.jpg
 
Sv: sovtajm *bildtråd*

Min bäbis :love: kisse (9år) sover precis som din gör på den första bilden! Såå gullig!!
 
Sv: sovtajm *bildtråd*

Fina kissar...den första var ju bara för härlig. :love: :love:

Lurvas sover oftast som en boll, helt ihopkurrad.
Fritz ligger ofta på mage med huvudet ner mot soffan/sängen eller vart han ligger, ser helskumt ut.
Mirre sover lite hur som helst han. ;)
 
Sv: sovtajm *bildtråd*

Pipen sover under sängen på en kudde jag lagt där för hans skull, eller på soffan utsträckt. Han ligger även på köksbordet.
På nätterna när jag går och lägger mej sover han på min rygg (jag sover på magen) :love:
Nisse sover på rygg i soffan lutad mot ryggstödet (önskar jag hade en kamera..) han sitter och sover med tjockmagen i vädret :love: :love: :love: eller så sover han på sängen -på nätterna ligger han till höger om mitt huvud på en egen liten kudde :)
 
Sv: sovtajm *bildtråd*

Hm, de har en förmåga att hinna öppna ögonen när man kommer med kameran ser jag nu... ;)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Varulven börjar bli gammal och jag ger honom både ledpreparat och Onsilor då han har lite artros i tårna, men jag börjar även fundera på...
2
Svar
28
· Visningar
1 965
Senast: BornAgain
·
Övr. Katt En av mina uppfödningar flyttade till min kompis (som är uppfödare) på foder. Då var hon 14 v. Redan från start togs hon bara väl omhand...
Svar
13
· Visningar
1 119
Senast: Bison
·
Katthälsa Jag håller på att bli galen!!! Jag har två 5-månaders hankatter (ej kastrerade än) som kissar i sängen, på filtar, på handdukar som...
Svar
12
· Visningar
1 518
Senast: Rhinos
·
Katthälsa Min ena kisse fick diagnosen astma som 2-åring och har sen dess behandlats med Flutide via andningskammare. Hon blir 9 i februari och...
Svar
5
· Visningar
545
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp