sovtajm *bildtråd*

LadySara

Trådstartare
kan man sova nå skönare.. hur sover era kissar??

7705b0df.jpg

ebd8ad17.jpg

Sv: sovtajm *bildtråd*

Fina kissar...den första var ju bara för härlig. :love: :love:

Lurvas sover oftast som en boll, helt ihopkurrad.
Fritz ligger ofta på mage med huvudet ner mot soffan/sängen eller vart han ligger, ser helskumt ut.
Mirre sover lite hur som helst han. ;)

Pipen sover under sängen på en kudde jag lagt där för hans skull, eller på soffan utsträckt. Han ligger även på köksbordet.
På nätterna när jag går och lägger mej sover han på min rygg (jag sover på magen) :love:
Nisse sover på rygg i soffan lutad mot ryggstödet (önskar jag hade en kamera..) han sitter och sover med tjockmagen i vädret :love: :love: :love: eller så sover han på sängen -på nätterna ligger han till höger om mitt huvud på en egen liten kudde :)

Hm, de har en förmåga att hinna öppna ögonen när man kommer med kameran ser jag nu... ;)

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 106
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
497
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag funderar på att teckna någon form av veterinärvårdsförsäkring för mina katter. Har aldrig tidigare haft katter försäkrade, utan... 2
Svar
32
· Visningar
1 345
Övr. Katt Nu är min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gå långt, utan håller sig till området. Men grannens katt är alltid ute (aldrig...
Svar
3
· Visningar
415
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?