Spa Båstad

kevina

Trådstartare
Jag är i Båstad på semester och vill gå på spa. Det börjar blåsa nu så har inte badat i havet. Vill gärna ha ett ställe med bastu samt pool om havet är kallt att bada i?
Har tillgång till bil. Var ska jag åka?

Det finns spa på Hotel Skansen i Båstad, och så finns det ett som också är fint på Torekov hotell. Havet är ordentligt uppvärmt så det har inte hunnit kylas ner, men kanske en del vågor.

Jag är osäker på om det bedrivs någon verksamhet på Sommarsol i Vejbystrand, men ring och kolla om du är intresserad.

Jo och sedan har du ju ett bra budgetalternativ med friluftsbadet i Vejbystrand, precis ovanför badstranden. Utomhuspool och bastu men inga bubbelpooler eller större lyx. Men nära till trevliga restauranger vid hamnen både i Magnarp och Vejbystrand!

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
750
Senast: Hajfisk
·
Kropp & Själ Jag fryser väldigt mycket när jag är i badhuset med barnen och badar, så pass att jag idag har ont i kroppen efter gårdagens besök på...
Svar
15
· Visningar
669
Senast: Fille
·
Fritid Vill dra på nån liten semester i sommar. Har i tanken att åka till Järnvägsmuseet i Gävle, så sambon kan få se det med. Men sen tar det...
Svar
2
· Visningar
343
Senast: Halcyon
·
Kropp & Själ Fler här som gjort denna resan? Jag är 165 och väger strax under 110 kg. Jag och min sambo vill börja försöka få barn men vi båda är...
Svar
18
· Visningar
1 522
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka