Spännande och intressanta hus till salu, del 2

Nu får bukexpertisen ge sitt utlåtande. Kolla besiktningen och bilderna. Riva eller renovera? Från början är det en sommarstuga som byggts till på 70-talet. Det finns en arom av katt. Jag blev häpen över skicket. Visst att det är ett trevligt hus. Och i en kommun som ligger högre i pris än andra runtikring. Men visst är det mycket pengar? Allt måste ju fixas både ute o inne. https://www.hemnet.se/bostad/villa-5rum-varing-skovde-kommun-greby-bjorkhagen-19883326

Såldes visst för 800 så går inte se längre
 
Oh, det här har jag missat. Hade gärna bott där! Tyvärr för dyrt för min smak...
Det finns bilder från köket, som visar en glaskeramikhäll eller likande, så det är (delvis) renoverat för inte en evighet sen.
De har kompletterat med fler bilder sedan jag länkade till annonsen (det verkar fortfarande vara till salu)
 
Häftigt :) ! Men i verkligheten skulle jag nog känna mig isolerad och uttråkad om jag satt där ute i en av de omoderna stugorna... :D
Jag med. Jag vill gärna ha en egen ö, men då ska den vara mer grön, inte så bergig, och med sötvatten runt så att hundarna kan busa runt på tomten och dricka vatten ute utan problem. Och så ska det inte vara allt för långt till fastlandet, jag vill fortfarande kunna jobba utan allt för mycket bekymmer kring resandet :p
 
Jag med! Visst, parkettgolvet kanske vill bli putsat, några tapeter såg lite slitna ut och det verkade finnas heltäckningsmatta på några ställen som åtminstone jag skulle vilja riva ut (med lite tur kanske det finns något fint gammalt trägolv under?).. Men glasen i innerdörrarna och trappen samt hallen :love:
Jag reagerade mest på de skitiga tapeterna. Men när väl det var fixat är huset - i mitt tycke - helt inflyttningsbart :) ! Håller med om att det fanns många vackra glaspartier :) !
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp