Spalding Finess sadlar?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Moalouise
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 3 112
M

Moalouise

Någon som har en åsikt om Finess dressyrsadlar? Ska ev köpa en, men det hade vart kul å höra vad andra tycker om dem innan jag kastar ut massa pengar...:confused:

Sv: Spalding Finess sadlar?

Hej, jag provsatt en sådan jag tyckte den var skön att sitta i inte så jätte smal i midjan, dock passar den lite längre ryggar!

Sv: Spalding Finess sadlar?

Min häst har lång å rak rygg, hon verkade trivas i den när jag provade. Vad jag har förstått är det svårt att hitta en begagnad. Men jag är ändå osäker på om jag ska lägga 15 000 på en ny.. Eftersom märket inte funnits så länge vad jag hört vet jag inte om det är värt att köpa den, eller om jag ska leta efter något mer "pålitligt och traditionellt" märke???

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Fritid Vilken djungel. Undrar om någon kanske har tips? Blir inte många tältnätter per år men är dags att köpa nytt. Vi är 2-3 vuxna. Tältar... 2
Svar
24
· Visningar
1 059
Senast: Zpunk
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
686
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
1 050

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Tillbaka