Spalding Finesse Hopp

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare wyntzi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 219
W

wyntzi

Någon som känner till denna sadel? Köpte en begagnad igår- äldre. Stoppad med någon form av permanentstoppning tror jag- någon som vet vilken stoppning det är? Eller annan informatoion om denna relativt okända sadel önskas. Jag har en bred häst och sadelutprovaren tyckte att 31 var stor på honom. Någon som vet vad 31 motsvarar?

Sv: Spalding Finesse Hopp

Jag har en spalding Finesse dressyrsadel, köpt förra året så jag vet inte om mina svar hjälper så mycket.

Min sadel är bomvid 33, den räknas som vid och ligger på en häst som ser ut som en gris. Men de kan ju ha ändrat bomvidderna. Har försökt mäta bomvinkel men jag får inte till det.

Min har vanlig stoppning men kan det vara sådandär geléstoppning?

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 087
Senast: Blyger
·
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa... 2
Svar
28
· Visningar
3 031
Fordon Jag vet, jag har startat ett antal trådar genom åren på samma tema men nu är det dags på riktigt. Min lilla V40 hade stora problem med... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 206
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka