Spanjorskans hingst

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare wert
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 1 866
Sv: Spanjorskans hingst

Nu menade jag mest att detta gjorde honom ful, jag sa ju att jag tyckte att den hoppade bra:confused:

Långnos skrev:
Hästen ser ut som en 2 ggr så stor Feliciano...fast du tänker dig ännu tyngre och mycket längre. Såg ut som en långtradare i kroppen.

Men hoppade fan så mkt smidigare och lättare , Vem bryr sig om hur en hopphäst ser ut :confused:

Sorbe skrev:
Uäk. Gillade den inte, eller skulle nog se finare ut om den kunde jobba lite i stället för att gå med huvudet i vädret!

Haha håller med! Men tycker nog att den kan bli riktigt fin, har ju fin teknik så. Men lite mer "ihop" så skulle det nog bli bra. Och passar nog kanske bättre på utebanorna.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Under gårdagen startade världsettan Henrik von Eckermann tillsammans med Glamour Girl i en 1,50-hoppning i Mexiko. Det blev inget sämre...
Svar
0
· Visningar
95
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det har blivit dags för världscupfinaler i hoppning och dressyr i Basel, Schweiz. Sverige representeras av de regerande...
Svar
0
· Visningar
438
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Två som behåller sin tätplacering och en som kliver upp. World Breeding Federation for Sport Horses, WBFSH, har presenterat årets...
Svar
0
· Visningar
76
·
Utrustning hej! är veredus pro jump ll bakskydd tillåtna i hoppning för storhäst på 8 år, och isf i vilka klasser? behöver hjälp att tolka tr😊🙈
Svar
2
· Visningar
398

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II