Spara bilder på datorn, inte i OneDrive

strawberrysylt

Trådstartare
Jag la in en massa bilder i datorn, men nu får jag inte titta på dem, för datorn säger att min OneDrive är full...?! Men jag vill ju bara ha dem på datorn, där får de ju plats. Det är ca 4000 bilder, de ska ju få plats utan problem?

Tack på förhand.

Jag la in en massa bilder i datorn, men nu får jag inte titta på dem, för datorn säger att min OneDrive är full...?! Men jag vill ju bara ha dem på datorn, där får de ju plats. Det är ca 4000 bilder, de ska ju få plats utan problem?

Tack på förhand.
Fattar inte?

One Drive är ju inte på din dator, det är i molnet.

Kan du inte flytta filer till en annan mapp?

Liknande trådar

IT & mobiler Vad är smartaste sättet att kunna spara ett sms? Långtidslagringen sedan ska vara i datorn, inte på telefonen. Och jag vill gärna...
Svar
15
· Visningar
674
Senast: sjoberga
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 141
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Hur sparar ni era bilder som är viktiga för er? Brukar ni framkalla bilder? Gör ni fotoböcker eller beställer ni andra fotoprodukter? I...
Svar
3
· Visningar
502
IT & mobiler Det enda jag får fram när jag googlar är att man ska trycka ALT+ 2016 men det funkar inte. Min dator (hp) går bara in på spara... 2
Svar
21
· Visningar
884
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Husky från USA, tips och råd m.m
  • Uppdateringstråd 31