Spårkurser

peace

Trådstartare
Någon som vet vart man kan komma med på en spårkurs alt.viltspår,helst nu under våren? Ska var runt Lundtrakten, men jag är iofs beredd att köra en bit bara jag hittar ngn kurs!! Man får kanske inte skriva ut det här, men då kan ni väl P.M:a mig..

Sv: Spårkurser

Jag vet ingen kurs men ifall du kan få ihop några kompisar som vill gå kurs så kanske ni kan fixa en egen tränare? Vet inte var man hittar dem dock...
Så gjorde i alla fall min kompis förra året så vi var fem kompisar som gick på en viltspårskurs tillsammans :)

Du har PM!

En bra bit att köra med Skånska mått mätt, men duktig och trevlig instruktör, samt små grupper.;)

Pröva att ringa skånska taxklubben ! Vet att dom startar en grupp nu när som helst ;)
Tesora

Det ska hållas en eftersökskurs över två helgdagar här i vår, för tränare som jag har mycket höga tankar om :) Det borde väl vara i runda slängar 1,5 timme ifrån dig!
PMa om du vill ha adressen till hemsidan!

Liknande trådar

Hundträning Eftersom jag går med kryckor och helst inte ska belasta foten alls, har den fixerad i en ortos som jag ska bära dygnet runt och tyvärr... 2
Svar
22
· Visningar
2 244
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Hej! Postar här för första gången pga att jag har väldigt mycket ångest. Jag och min partner har pratat om hund i många år ingen av oss... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
11 755
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 619
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 838
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka