Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Som sagt, vart kan man specialbeställa täcke i den färg man vill ha? Ska ha ett tunt bomullstäcke att ha till utställning bara. Ska vara grönt med gula kantband, kanske även brodyr på. Har ju funderat på att be min mor sy ett oxå. Så, nån som vet? Tacktack..
Segertäckena i travet äri tunn bomull med enklare spännen, går att få tryck o brodyr på. Hör med närmsta travbanba var de beställer sina o se om de kan hjälpa dig.
Har Hansbo och Z-täcken en hemsida? Så man kan se lite priser o så.. Travtäckena tycker jag är riktigt snygga! Finns det ingen travbana som har nån sida med utrustning på internet som man kan kolla?
Trädgård & Växter Min palettblad som står i kruka med texten "Felt cute might die later" tog visst det som ett utmaning :angel::D
Den här sidan stod mot...
Kropp & Själ ALLT sånt här är ju långsiktigt. Det är ju inte så att hela planeten ska bli veganers över en natt - eller ens någonsin! Utan om att dra...