Specialbeställa täcke?

Tussilago

Trådstartare
Som sagt, vart kan man specialbeställa täcke i den färg man vill ha? Ska ha ett tunt bomullstäcke att ha till utställning bara. Ska vara grönt med gula kantband, kanske även brodyr på. Har ju funderat på att be min mor sy ett oxå. Så, nån som vet? Tacktack..

Sv: Specialbeställa täcke?

Segertäckena i travet äri tunn bomull med enklare spännen, går att få tryck o brodyr på. Hör med närmsta travbanba var de beställer sina o se om de kan hjälpa dig.

Hansbo, där har vi bestältt täcken ifrån. där kan du få dem precis hur du vill! :)

*kl*
Z-täcket har kanonfina täcken som du beställer precis som du vill ha dem. Massor med olika till bra priser o MKT bra kvalitet!

Har Hansbo och Z-täcken en hemsida? Så man kan se lite priser o så.. Travtäckena tycker jag är riktigt snygga! Finns det ingen travbana som har nån sida med utrustning på internet som man kan kolla?

Liknande trådar

Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 238
Senast: Capybara
·
Utrustning Ett av Eikars Amigotäcken har börjat ta in en del vatten på rumpan efter att jag varit tvungen att tvätta det (med täckestvättmedel) i... 2
Svar
27
· Visningar
1 802
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
630
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka