Spectral Wizard

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Farouk
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 15
  • Visningar Visningar 1 283
F

Farouk

http://www.miniclip.com/games/spectral-wizard/en/

Jag har fastnat totalt på level 5, "The Glaygrounds".
Någon mer som spelat det spelet och vet hur fasen man ska göra där jag sitter fast? :crazy:

spelet.jpg

Sv: Spectral Wizard

Meh, jag vill också spela men det funkar ju inte :mad:

Meh, jag vill också spela men det funkar ju inte :mad:

Fasen jag kommer heller ingenstans på den banan :mad:

Tror först det hade nåt med den där boken att göra. Står ju "Use quick stash (C) to put an item in your hand into the first available slot in the spellbokinventory". Vad betyder det? :confused: :D

Kom på att jag lämnade kvar en ring på en annan bana, kanske skulle man tagit den med sig på nåt sätt?

Senast ändrad av en moderator:

Meh, hur kom du in bakom den där dörren/väggen med spaken bakom? Eller du kanske itne har gjort det?

Joo, där har jag tagit mig in ;) Jag tryckte som en galning på hoppknappen och alla piltangenter - vips var jag inne. Men sen är det som sagt stopp :crazy:

Meh, nu fastnade jag ju med där inne :rofl: Gjorde som du sa.. Hm. Hör av mig när jag har kommit ut :angel:

licka på boken, lägg till Fireball i ringarna, klicka på boken, klicka på fireballringen. Nu använder du fireball som vapen istället för trollspöet.

Jag sitter fast på 8:an, hur mördar man växten?

Grattis :D Nu fortsätter jag där jag slutade. Men hur kom du ut ur den där dörren där spaken finns?

Du ska aldrig in där ;) Gör som Kaj skrev i tidigare inlägg (gör detta redan när banan startar), sedan hoppar du upp så att du står vid skylten jämte den där "dörren". Tryck på 2:an på tangentbordet och fira av ett eldklot mot råttan, så händer det grejer ;)

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
561
Skola & Jobb Hej, Årets lönesamtal nalkas på torsdag och jag har funderat så mycket de senaste veckorna kring min lön. Vi är 5 personer som gör... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 471
Senast: VLMF
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 011
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
236
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka