Bukefalos 28 år!

Speglar i ridhuset?

S

SanDa

Står i ett kolektivstall m ridhus. Vi funderar på att samla ihop till speglar. Någon som vet var man köper det? Borde väl inte vara vanligt spegelglas eller? Kostnad? Tack på förhand! :bow:
 
ring och fråga någon ridskola eller nåt (dom brukar ha speglar) och fråga hur dom löst detta med speglar... :D
 
Puttar upp.
Tack för svaret! Men finns det ingen som vet mer? Har ringt den lokala klubben men dom satte upp speglat flr så länge sen att inget vet ngt om det idag! Kom igen nu, tips o råd! Tack :bow:
 
enig med dom andra,ring å fråga ett stall som redan har det.
 
Finns det ingen som vet, är också intresserad av att få lite info :confused:
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 204
Senast: Bee
·
Anläggning Jag har de superbekvämt att ha hästen utanför min dörr, hyr en lägenhet på en liten hästgård med stall. Det är min häst och stallägarens...
Svar
19
· Visningar
2 138
Senast: Smurfoff
·
Utrustning Tjo, någon som vet hur de olika märkena på rundbalsnät ligger i storlek? Vi har haft dom från granngården, hansbro sport lr va dom nu...
Svar
4
· Visningar
420
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 245
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp