Bukefalos 28 år!

spel till wii

ameo

Trådstartare
Moderator
Vi är ju lite senare än alla andra med detta, men har fått veta att farfar köpt ett Wii mini som barnen ska få i julklapp. I paketet medföljer Mario cart, så det finns något att börja med.
Men jag, som är analfabet på detta, skulle vilja ha tips om andra kul spel att använda till Wii. Så, vad har du för tips? Gärna sånt som passar både tjejer o killar, i låg- o mellanstadieålder.

Finns det något som liknar Singstar för Wii?
 
Sv: spel till wii

Wii sing finns det något som heter, och dance party finns det oxå, jag kan tyvärr inte hjälpa till med vad som är roligt på Wii annars, vi har ps3 och jag har fullt upp att ha koll där... ;)
 
Sv: spel till wii

New super Mario bros
Super Mario galaxy 1&2
Narnia
Wii sport
Wii sport resort
Wii balance
Zumba

Sedan kan man ansluta sitt Wii till internet och ladda ner spel.
Finns mängder och åter mängder, tex alla gamla mariospel som fanns till 8 bitars.
 
Sv: spel till wii

Pikmin (1:an, tror det finns iaf en 2:a också men den har jag inte provat). Ar riktigt kul, men bara for en spelare.

Lego Indiana Jones (ocksa ettan), dar kan man spela tva.

Har provat dem flesta andra lego spelen, men Indiana Jones ar nog den jag tyckte var trevligast/roligast (Harry Potter t.ex. ar ju ok men den kanns valdigt rorig).
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 616
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 942
Senast: Gunnar
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 085
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 187
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp