JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
IT & mobiler
Trådstartare
Trådstartare
Ancor
Startdatum
Startdatum
10 Jan 2005
Svar
Svar
7
Visningar
Visningar
1 218
Har alldeles förlite att göra på jobbet, någon som har några roliga länkar
Sv: Spel!
Neopets har massor utav spel och man behöver inte bli medlem utan kan ägna sig åt att spela ändå
Tryck på games i menyn.
På
BigFish finns massor av spel man kan spela online. Framförallt olika slags puzzelspel. Du behöver bara en E-mailadress för att spela där.
Popcap finns ju alltid
man får inte heller glömma
Miniclip
Ko-maraton! Har jag suttit med nu, skitskoj!!!
IT & mobiler
När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något...
7
8
9
IT & mobiler
Jag har en Samsung A53 som för ett par veckor sedan ungefär tappade förmågan att klistra in text. Jag kan, till exempel, kopiera en länk...
IT & mobiler
Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen?
Vi kan...
2
IT & mobiler
Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!!
Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja...
2
WE-tråden
Övr. Grenar Vanliga gångjärn med en "tapp" och ögla funkar jättebra, går att öppna mer än 90 grader utåt. Tänk bara på att testa balansen i stödet...
warg
4 minuter sedan
Svar: 701
Visningar: 61 404
Grenar
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Ja, är ju samma naivitet som "nej det behövs ingen besiktning för den är ung och oförstörd/sparsamt tagen/aldrig riden/etc".
Alexandra_W
9 minuter sedan
Födda-24
Avel Kanske dum fråga, men hur fick du veta att den hade OCD?
Tycker inte du är nojig med lastningen.
Om du höjer bommen till högsta och...
Jordgubbkiwi
31 minuter sedan
Svar: 95
Visningar: 6 488
Avel