Spelet horsez

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Fragile_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 962
F

Fragile_

Är det någon som kan hjälpa mig innan jag blir galen :devil:

Har kommit till första utmaningen där tjejen ska hämta en bok och en staty i kyrkan till den gamla mannen så hon får kortleken. Så gott, allt väl.
Men sen när jag ska gå tillbaka till hästen rasar bron och hästen ska nu hjälpa henne. Men jag fatta inte hur jag ska göra för att hon ska få hjälp:confused::confused:

Har försökt sex gånger nu och vill gärna komma vidare:cool: Nån snäll liten bukare som vill hjälpa mig? ;)

Sv: Spelet horsez

Sökte lite och hittade detta:

u can’t help her falling it just happens but if you still have time you will become the horse and you have to save her, to do that you carry on up the path until you come to a big grassy bit then there is the gully and there’s a bit that’s narrow enough to jump, the horse will jump it automatically and then you’re the girl and climb back on the horse and re-jump the gully and go back to the old man! Hope this helped !

Vet inte hur spelet ser ut men det kanske hjälper.

Sv: Spelet horsez

hej! jag har kommit till vinterstället men jag vet inte hur man fixar dom där biljetterna till konserten. vet du hur man gör?

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 809
Senast: Bullen22
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 684
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 468
Senast: Edla
·
Hästvård Jag har ett sex år gammalt sto, importerad från Lettland som unghäst och i min ägo sedan hon var drygt 3,5 år gammal. Den här sommaren...
Svar
10
· Visningar
3 511
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka