Spin off: Donald Trump, är han så knäpp som han verkar, eller låtsas han bara?

Nu förstår jag äntligen varför han ska byta till greater från great i nästa kampanj.

Fast det handlar ju inte om landytan i sig. Grönlands beräknade naturtillgångar är väldigt stora, och nu när isarna smälter finns det ytterligare större möjlighet att komma åt dem.

Med andra ord: nu struntar vi i miljöproblemen (vilket Trump etablerat är öppen med att han gör då han inte tror på dem) Och kör ända in i kaklet för att utvinna resurser och pengar nu när klimat och miljö erbjuder möjligheterna på ett enklare sätt 👍
 
tumblr_pw8m4yxxZX1r55d2io1_1280.jpg
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 655
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 106
Senast: Pratsch
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 527
Senast: fejko
·
  • Artikel
Dagbok Jag hittade inlägg här som jag skrivit för ca 6 år sedan när jag bestämde mig för att låta mitt gråa hår växa ut. Det fanns bilder på...
Svar
12
· Visningar
1 892

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • 🥂 VALBORG 🍾
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Burkfisk

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp