Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Mycket möjligt. :D Tänk så kul vi kunde ha med en bastu, lite vodka och en kniv ;)

kl

Har tänkt lite och kommer på några namn också:
Vallis, Tiny, Migo, Redchili, Angelwings m.m.
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Jag har inte hängt här så länge men det finns några som jag gärna skulle vilja träffa i verkligheten för att de verkar vara roliga och pratsamma. Jag tänker inte skriva några namn eftersom jag antar att det skulle ses som ett raggningsförsök med tanke på att jag är man och nyreggad.

Inser att mitt inlägg låter lite bittert och gnälligt, men det är inte meningen.
 
Senast ändrad:
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Luff, Bewildered, Red_Chili, Blueberry, Glimfeather är dom jag kommer på så här på rak arm. Har träffat några som är supertrevliga irl och det skulle vara superkul med en megastor Buketräff någon gång :D

nemen... :o va forvanad jag blev! ^^

Mig kan du fa traffa om du vill... nar jag kommer hemmat, blir en liten turne for mig o slyngeln.. landet runt Bewwan Style... sa vi kan nog kanske springa pa varandra over en kopp kaffe om du vill.. :)

(Hah! Vilka vill jag traffa da..! ..typ... alla pa buke hund...)
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

dig skulle jag också vilja träffa :)
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Vad skojigt att nagra vill traffa mig.:) Ni verkar sa jatte trevliga och jag tror att vi skulle komma jattebra overens.

Jag skulle jatte garna vilja traffa en hel massa bukefalister, mest fran senior och hund forumet eftersom det ar mest dar jag haller hus.

Jag ar SA sugen pa att aka och halsa pa dig Bew ... Vi ska till Calgary i slutet pa September sa kanske da ... fast det ar lite langt till dig darifran.:p
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Jag har inte hängt här så länge men det finns några som jag gärna skulle vilja träffa i verkligheten för att de verkar vara roliga och pratsamma. Jag tänker inte skriva några namn eftersom jag antar att det skulle ses som ett raggningsförsök med tanke på att jag är man och nyreggad.

Inser att mitt inlägg låter lite bittert och gnälligt, men det är inte meningen.

Nejdå, va inte så tillgjort blyg nu ;) Skjut snabbt från höften och i blindo så får du se var det hamnar :)

Förtydligande: Nu raggar jag inte på dig. Jag är så där mysigt kär i en alldeles egen man och därmed väldigt upptagen :)
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

KL

Kul tråd! Jag skulle aldrig våga träffa någon IRL eller gå på en mega-Buketräff även om det låter hur kul som helst, men drömma går ju... Jag skulle i så fall vilja träffa:

LindgrenV för att hon verkar så jäkla rolig och skön

Tornblomma för att hon verkar ha massor av erfarenhet av en spännande bransch

Miran och Gabby av samma anledning som ovan

Linda8142 för att hon verkar vara lika intresserad av språk och ord som jag och har gjort en hel del roliga trådstarter

Matmissbrukaren och Strawberrysylt för att de verkar snälla och intressanta

RedChili & Mammas för att de gav mig väldigt fina och klockrena råd en gång (när jag iofs skrev under anonymt nick) vilket har hjälpt mig mycket

TinyWiny för att hon verkar fasligt klok, snäll och stark.
 
Senast ändrad:
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Spontant som jag kommer på skulle det va kul/intressant att träffa Immer, malingo (tror hon eller han hette så), Boj, Tornblomma, gammeln, bewildered, mackan, coari och Elina-nånting.

Och Gunnar förståss!

Edit: och kanske tanten!
 
Senast ändrad:
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Finns nog egentligen ingen jag INTE skulle vilja träffa, men vissa känner jag mer för än andra, trots (eller tack vare?) att vi inte alltid är överens i vårt tänkande:p
Fast känns det som ett problem när man ska träffa människor? Jag tycker att det är skönt och underbart med människor som vågar säga vad de tycker och som har bra och vettiga argument för varför de tycker som de gör. Men de behöver absolut inte tycka samma som mig för att vi ska vara kompisar!

Och tack och lov tänker vissa som mig, annars hade jag nog inte haft så mycket vänner som jag har då jag många gånger kan avvika från vad de flesta andra tycker.
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Vill mest träffa sonic76 :). Är f.ö den enda jag kan komma på just nu..
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Kom på en till av nån outgrundlig anledning... Ramona!

Säkert finns flera till. En del jag redan har träffat så de skriver jag inte upp. Och säkert finns det nån som kanske inte gör så mkt väsen av sig och är hur gullig som helst irl. Och jag är säker på att iaf några av de jag träffat och räknar som bekanta inte har nån aning om att det är just jag som är karamelldrottningen. Hehe. Som en sa "jag trodde aldrig att du skulle skriva på ett forum"... När jag avslöjade mig.

Kanske även tvärtom ;).
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Fast känns det som ett problem när man ska träffa människor? Jag tycker att det är skönt och underbart med människor som vågar säga vad de tycker och som har bra och vettiga argument för varför de tycker som de gör. Men de behöver absolut inte tycka samma som mig för att vi ska vara kompisar!

Och tack och lov tänker vissa som mig, annars hade jag nog inte haft så mycket vänner som jag har då jag många gånger kan avvika från vad de flesta andra tycker.

Det var just det jag menade! :)

Jag gillar människor som står upp för sina åsikter, på ett vettigt sätt då.... Är ju själv lite dålig på att argumentera för det jag tror på och tycker, så jag "ser nog upp" till de som är duktiga på det, och antar att jag lär mig av dem;)

Kom på en till... Nytt nick:)
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Ja tänk om Golit har en kvinnlig spökskrivare. Det vore nog en personlighet värd att spendera en stund med.
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Rent spontant tänker jag direkt på RAMONA. Hon verkar ha mycket livserfarenhet och har hjälpt mig många gånger i sina inlägg till andra. Hon känns som en ärlig och härlig person.;)

Även Kissing-Spine så vi fick surra massa agility=)
 
Senast ändrad:
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Kl

Åh, det är många...

Lena Furberg såklart, dricka saft, äta bullar och prata om hästserier.

Sen Lady Vip för att hon verkar sjukt trevlig.

Tornblomma för att.hon är så spännande

Lovisa Eleonora och Ramona med skräckblandad förtjusning.

Och ett gäng till som jag inte kommer på sähär.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Bra torrfoder
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp