Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Mänskan som kröp i i en tvättmaskin. Nicket har jag glömt. Vem sjutton var det?
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Det var väl Humelibumlan?
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

KL

Någon måste nämna Jonaz också. Superkille:bow:
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Haha Foinix ...DIG skulle jag verkligen vilja träffa....men du "känner" ju mig redan ganska så väl ;)
Jag och mina superpowers hehe ;)

Du verkar himla fargstark maste jag saga!

Andra fran S skulle val vara Mandalaki, Petruska, Mabuse, Bjork, TinyWiny, Sol... mfl mfl. Lena Furberg och Miran forstas, men de var jag egentligen nyfiken pa redan innan jag upptackte buke och innan jag visste att de fanns har.

Sedan ar det de som inte ar sa aktiva langre tex cassiopeja...

Egentligen skulle jag nog vilja fylla ett gigantiskt rum med alla bukemedlemmar och se vad som hander. Lite som ett socialt experiment. :D
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Egentligen skulle jag nog vilja fylla ett gigantiskt rum med alla bukemedlemmar och se vad som hander. Lite som ett socialt experiment. :D

Helst också utan att veta vem som är vem, och sedan får alla gissa :D
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

KL

Någon måste nämna Jonaz också. Superkille:bow:

Ja, det var han jag tänkte på, men hade glömt namnet!
Han skulle jag gärna träffa!

Sen finns en gammal användare som inte varit här på flera år som jag hade på min lista över vilja-träffa-personer: Kat.
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Ja, Kat skulle jag också vilja träffa. Men jag har henne på Facebook så jag får i alla fall lite av hennes kloka ord ibland. :)
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Det är ju lättare att välja ur vilka man inte vill träffa än vilka man vill träffa! :sneaky:
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Ramona - en klok kvinna med en riktigt skön, ärlig och avslappnad inställning till livet och som bjuder på sig själv på ett sätt som gör att det känns som om man nästan känner människan bakom nicket.
Fast är det inte så med alla bukefalister? Jag tycker att jag "känner" flera stycken, trots att jag aldrig träffat dem IRL och inte ens vet hur de ser ut.

Ibland vet man ju vad en person kommer att skriva i en tråd. Känner man inte den användaren då?

Sen är det ju självklart att vi alla är olika anonyma på Buke. Jag är nog inte speciellt anonym. Det finns liksom ingen anledning till att hitta på en massa grejer eller att dölja andra. Så intressant som människa är jag tyvärr inte att jag har behov av att dölja saker.
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Oj, vill du träffa mig! :) Konstigt nog känns det lite som om vi träffats redan men det har vi väl inte......?

Jag är väldigt nyfiken på många härinne men känner att det kanske är lika bra att de får förbli Buke-andar! De jag träffat, på Mässorna, har samtliga varit glada överraskningar, måste jag ändå säga! Jag tycker det är fruktansvärt roligt när nick kommer fram och presenterar sig och man plötsligt får ett ansikte och ett leende till avataren! Själv var jag ju så obotligt korkad att jag registrerade mig med mitt eget namn så det lilla nöjet är liksom borta.

Men du är ju kändis ju!! ;) Du anar inte vad jag trampade innan jag tog mod till mig att presentera mig som snurrfian. :o

I övrigt så har jag träffat många, skulle kunna tänka mig att lära känna många andra oxå men just buketräffar är inte min grej riktigt. Jag har fått en hel del nya vänner genom bukefalos som jag aldrig skulle vilja vara utan, andra som jag känner sen tidigare som jag har upptäckt fanns här. Sen är jag urusel på att koppla ihop nick med personer så jag kan ha träffat ännu fler som jag borde ha förstått men aldrig har gjort det. ;)
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Det är ju lättare att välja ur vilka man inte vill träffa än vilka man vill träffa! :sneaky:

Ja det är ju sant :D

jag vill träffa alla, utom dom som inte vill träffa mig :p
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Knapp

Petruska, Honung och Breaktown är människor som jag blivit nyfiken på efter att ha läst i trådar här på buke. De verkar härliga alla tre på något vis, men jag kan inte riktigt sätta fingret på varför.:)
 
Senast ändrad:
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

kl

Finns en hel hög här på buke som man skulle vilja ge världens största kram för att dom är så underbart fina människor :D (iallafall här på buke ;) )
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Då tycker jag att du ordnar en bukemaffiaträff så får vi se vilka som kommer, helt enkelt:D

Kan ju bli ett sätt att äntligen få den definierad.;)

Det är ju en lysande idé. Men tänk om bukemaffiosos inte vill ge sig tillkänna? Vad lockar man med? PK-godis?
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

*kl*
Oj vad förvånad jag blev över att se mitt nick här. Att folk noterar mig, betyder det att jag tillhör maffian nu då? :cautious:

Annars säger jag som Honung, risken att glömma en massa intressanta nick gör att det känns dumt att räkna upp namn - förhoppningsvis klarar jag av att hålla uppe skenet av social kompetens länge nog för att det skulle vara trevligt att träffa de flesta av er över en kopp kaffe nån gång!

Eller för all del, thermoskaffe och en svettig macka på nått fält/nån lada/nått stall/nån tävling.

Jag bor rätt nära E18/E20, om nån känner sig social kan man höra av sig:D
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Det är ju en lysande idé. Men tänk om bukemaffiosos inte vill ge sig tillkänna? Vad lockar man med? PK-godis?

Jag skulle komma bara för att jag känner mig så utanför någon eventuell maffia som det går :D. Så bara för att jäklas skulle jag komma!
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Åh vill träffa hela bukefamiljen! Tänk vad många timmar man kan fördriva bara med att läsa andras tankar och stötta människor i det tysta.

En extra tanke skänker ja nog dock till Islandsbuke där jag inte skriver så mycet längre men där det alltid känns som att "komma hem när man varit ute och rest så här på hund, ungdom och senior en längre tid"

Men skulle nog vilja träffa de flesta, speciellt dessa människor som skriver trådar som gör att man bara vill krama om dessa TS som tror att dem är ensam i världen med alla jordens berg på sina axlar.
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Jag skulle komma bara för att jag känner mig så utanför någon eventuell maffia som det går :D. Så bara för att jäklas skulle jag komma!

Eftersom jag är Bukemaffians enväldiga härskare så håller jag alla mina undersåtar hemliga och därmed avblåser detta möte
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp