Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Eftersom jag är Bukemaffians enväldiga härskare så håller jag alla mina undersåtar hemliga och därmed avblåser detta möte
Kan vi lura med EB så kan vi ha ett poolparty?? :idea: :D :p
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

LovisaLeonora är om möjligt ännu läckrare IRL än här.

Om jag vore man eller lesbisk skulle jag fallit som en fura för henne.
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Jag vill träffa Mammas, niphredil, Foinix, QRST, havreflinga (fast hon är väl knappt här längre?), Petruska, honung, mandalaki och många fler (typ alla beachtrådare).

När jag kikade på jättegamla pm kom jag ihåg Gottfrid, vet inte om hon finns här under nåt nytt nick?
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Jag vill träffa Mammas, niphredil, Foinix, QRST, havreflinga (fast hon är väl knappt här längre?), Petruska, honung, mandalaki och många fler (typ alla beachtrådare).

När jag kikade på jättegamla pm kom jag ihåg Gottfrid, vet inte om hon finns här under nåt nytt nick?


Ja ...Gottfrid :love: undrars om hon inte bytte nick ..( i såfall är jag vän på fb med na' ) ...dåligt minne :o
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Eftersom jag är Bukemaffians enväldiga härskare så håller jag alla mina undersåtar hemliga och därmed avblåser detta möte

Meeeen glädjedödare! Här försöker man gå med i coola gänget men nähä! :arghh:
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Ja det är ju sant :D

jag vill träffa alla, utom dom som inte vill träffa mig :p

Och jag skulle vilja träffa bla. Honung, Niphredil m.fl. som inte vill träffa mig och stämplat mig som bla. rasist och se om dom fortfarande tycker likadant när dom träffat mig, jag som är både ond och farlig. ;)
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Eftersom jag är Bukemaffians enväldiga härskare så håller jag alla mina undersåtar hemliga och därmed avblåser detta möte

*Hhuh, trodde hon skulle outa mig.* :nailbiting:
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Ja, det är en sån där galen grej hos mig; om nån slänger ur sig rasistiska åsikter så fort tillfälle ges så anser jag dem vara rasister. Helknäppt.

För övrigt tycker jag att både du och martha är grymt otrevliga som använder den här tråden (som ska vara trevlig liksom) till att ge en känga åt dem ni inte tycker om. Men jag antar att det kunnat vara värre - hade du en dag sagt att du tycker att jag är vettig hade jag blivit livrädd (för mig själv).
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Hrrmmm...nu är det väl inte så att det är JAG so är otrevlig , utan de som aldrig ens har träffat mig är fruktansvärt otrevliga mot mig av nån outgrundlig anledning...det är ju knappast en hemlighet att h hatar mig ....men jag hatar inte henne, där för skulle det vara intressant att träffa henne o se om det är lika IRL som här på buke......det är väl inget konstigt ?
Jag har fått så många kängor här av h utan att du brytt dig så varför bryr du dig nu ?
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Har du fått kängor av folk i den här tråden? Då måste det ju raderats?

Jag talar ju specifikt om den här tråden (vilket jag tycker framgår väldigt tydligt). Det finns massa folk på Buke som jag ogillar men inte fan skulle jag klämma åt dem i en sån här tråd, det är ju oprovocerat och oförskämt.
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

ja, vi är olika. detta handlar om vilka man skulle vilja träffa och jag skrev varför jag ville träffa vederbrande och se om den är lika otrevlig mot mig IRL ......den personen får ju stå för varför det STÄNDIGT är otrevlig mot mig ....å då är jag en väldigt trevlig person IRL , mot dom som är trevliga mot mig ( Dvs de flesta jag träffar)
Ingen jag har skrivit jag vill träffa har jag träffat , det är därför jag är nyfikna på dom , även h .....

oförskämd får du stå för själv
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

...förresten ska jag träffa en ( eller två) av dom jag har på önskelistan till veckan :D
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Och jag skulle vilja träffa bla. Honung, Niphredil m.fl. som inte vill träffa mig och stämplat mig som bla. rasist och se om dom fortfarande tycker likadant när dom träffat mig, jag som är både ond och farlig. ;)

Det kanske är lilltånageln på vänster fot som är lite ond och farlig då?!?


Man är väl inte ond och farlig för att man har åsikter
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Och så skulle jag vilja träffa Stormkast och ge henne en bamsekram, trots att hon säkert hatar kramar. :angel:
Det här någon i tråden nämnde om att man "känner" folk trots att man aldrig ens skrivit till/med dem på forumet? Precis.
biggrin.gif


Så nä, du har rätt i att du inte skulle få det, men tack för omtanken i alla fall, haha.
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Jag har aldrig kallat någon på Buke varesig ond eller farlig. Det får han stå för själv som sitter och skriver det.
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Det skulle inte vara tyst iaf :D
 
Sv: Spinoff på hälsapåbuketråden..vem skulle ni vilja träffa utav bukefalisterna ?

Trani vore kul att träffa också!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp