Sv: spinoff "PK" forts. diskussion kontakt & Ram
Men där härskar BAL.......
Så där är det rätt dött öht.
Gunnar har ju placerat oss såhär
Tyska utbildningsksalan kallas Klassisk - men det gör inte Anky och här är ju en diskussion verus RAM och Kontakt enligt Klassisk och andra
för en gångs skull är jag TS
Jag ber om ursäkt, men jag hittade inte det här svaret förrän någon gång i natt. Jag vågade inte svara på det inlägget då, eftersom jag härom natten kom hem från en blöt utekväll... *harkel, fy mig* och råkade uttala mig rätt illa i en privat diskussion, med en annan fröken som jag försökt be om ursäkt.
MEN här på klassisk ridkonst härskar JAG, som huvudmoderator, Immer, samt Lovisaleonora som hjälpmoderator och varken DU, Louise Nathorst, Flashlight, Philippe Karl, Axel, eller nån annan är moderator.
Du, jag och många med oss här på klassisk ridkonst har skrikit och skriker än idag i högan sky om "tävla dressyr"-ryttarna säger ETT ont ord om hur du, jag eller någon annan rider. Varför ska då du, jag och alla andra som sitter på klassisk ridkonst sitta HÄR och gnälla och diskutera hur bra eller illa tävlingsryttare rider?
Skärpning nu va???
Men som sagt, jag tänker inte bråka mer just nu. Utan vill bara säga det att B_A_L och jag lyder under samma regelverk och sidägare, så regeringen kan du inte säga att den är olika här på forumet.
Anledningen att jag skriver detta, är att NI är flera (även du alltså) som sitter här på klassisk ridkonst och när era (även dina alltså) argument tryter, sitter ni och småhugger med fula inlägg om varandras ridning utifrån diskussioner i hundra år gamla trådar från förr, där ni blev dödens osams.
Det ÄR helt OK, att diskutera och jämföra. Eftersom flera ryttare använder sig av klassisk ridning i tävlingsträning och tävlingsridningssammanhang och även klassiska ryttare, tar del av tävlingsridningsträning...
Men då MÅSTE man acceptera att alla även HÄRINNE på klassisk ridkonst, har olika syn på saker och ting, utan att gräva ner sig på sandlådenivå och bestämt säga JAG HAR RÄTT OCH DU HAR FEL, så det så!!! Och, ja. DET har hänt, eftersom jag raderat flera av era tidigare inlägg i denna tråd.
Jag tänker som B_A_L, inte heller tillåta dylika "svinhugg", varken nu eller fortsättningsvis.