Spinoff: SMÅ travare

Sv: Spinoff: SMÅ travare

lucillehornline skrev:
haha, jo det kan tyckas!! men saken är ju den att hela hästen e ju väldigt nätt.. jag kan garantera att hon är i gott hull men hon ser ut som sådan. har vart på klinik många ggr för misstanke på magproblem och liknande men inte hittat nåt.. sen kortet är tagen när hon var i sin absolut högsta form och hon var ju en "lite" stressed häst som säkert alla vet.
sen har inte tränaren nån sadel som passar så den gled fram lite, men hon reds endast skritt i skogen för att lufsa lite, så det spelade ingen större roll. men hela bliden ser ju helt sjuk ut!!haha :angel:

Okej då hänger jag med :D fin häst!
 
Sv: Spinoff: SMÅ travare

Smasher Krick M.J är inte heller speciellt stor
 
Sv: Spinoff: SMÅ travare

ligist qui är inte stor alls tror han är 147 i manke och ha gått rätt så bra för han när han va i sverige.....
 
Sv: Spinoff: SMÅ travare

Min pappa hade en liten en för många år sen, tidigt 80-tal. Tror han var 142 el möjligen 143. Hopplöst osäker och monumentalt stänkrädd men vrålspeedig. Vi fick honom iaf kvalad till slut. I alla fall så skulle jag göra debut i sulkyn bakom just den här hästen.
Det var på Årjäng vid den här tiden på året. Vi hade trott det skulle vara frusen bana och broddar som gällde. Men när vi kom till tionde loppet då vi skulle ut så var banan TIO sekunder tung och hade en stoooor sjö på vardera rakan. Det slutade med att jag fick en galopp i första "sjön". Sen körde jag i ytterkant av banan på rakorna, in igen i kurvorna och kom i mål som första utanför pengar. Det mest pinsamma är dock inte själva styrningen, utan att detta var hans enda godkända lopp i livet. Därmed blev ju den tiden hans rekord. Tiden?? 1.34,9...och nääää det var INTE en nordis utan ett varmblod.
 
Sv: Spinoff: SMÅ travare

Min ena travare har sprungit in 400.000:- (jag var itne ägare då) och är ponnymått, lite strax under 148.

Liten kort och kompakt.


Kankse inte fenomenalt... men hyffsat bra. =)
 
Sv: Spinoff: SMÅ travare

Den nämnda Minisilver: :rofl:

minisilver_bjornkarlsson.jpg

Hej, söker foto på Minisilver :-)
Har du?
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Hej! Vi har ju inga barn, men många funderingar. Lite spinoff på FL-tråden, hur har ni gjort och hur är det vanligast att göra med...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
2 952
Senast: Badger
·
Samhälle Spinoff på tråden om att det kan bli krig i Sverige. Kanske en luddigt ställd fråga, men... Hur lever man, rent praktiskt, i ett land i...
Svar
11
· Visningar
1 014
Senast: Mineur
·
Övr. Hund Ja, enligt dig alltså! :) Tyckte det var en rolig diskussion i en annan tråd om hundstorlek men ville inte ta över TS tråd som handlade...
13 14 15
Svar
282
· Visningar
10 189
Senast: Jeps
·
Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
8 9 10
Svar
180
· Visningar
5 699

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp