Spionpenna

Gammeln

Trådstartare
Hur filmar man med en sådan. Hur vet man om man får med det man vill ha med på bild. Hur många minuter film rymmer den

Det finns modeller som filmar 180 grader bildvinkel, nackdelen är att den relativa upplösningen blir rätt kass. Ett ansikte på litet avstånd blir inte många pixlar stort. De modeller jag sett har haft bildvinkel runt 70-90 grader.

Vill man ha bättre kvalitet på filmen och en oömmare kamera, satsa på en gopro. Har för mig att i den finns antingen en rörelsesensor eller en ljudsensor

Liknande trådar

Samhälle Jag har inte sett filmen Anora, som blev Oscarsgalans stora vinnare med 5 priser. Jag läste bara regissörens kommentar, om att han menar...
Svar
4
· Visningar
525
Senast: Otherside
·
Kultur Jag och mina söner såg en film för flera år sedan som vi försöker komma på namnet på. Det enda vi minns från filmen är en man som sitter...
Svar
1
· Visningar
413
Tjatter Bänkat mig framför stavhoppsgalan och vill nu ställa en fråga jag funderat på länge. Varje gång jag hör Lavillenies namn tänker jag att...
Svar
7
· Visningar
277
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 771

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka