Sponsor kläder

Gordon

Trådstartare
Hej
Jag fick en fråga av en kompis om man får tävla i sponsor skjorta på tävlingarna? Detta gäller i timeevents.
Nån som vet?;)

Sv: Sponsor kläder

Amatör ryttare får inte rida i sponsor kläder. (inte inom aqha i vilket fall, men det borde gälla även wras?)

/LL

Ok, men hur är det igentligen i Barrelrace då för där finns det ju inga sånna klasser?
Vilket å andra sidan de borde bli snart,tycker jag.

Intressant! VI hade frågan angående reklam uppe på gårdagens tävlingsmöte men kan inget hitta i WRAS regelbok som reglerar det, om det nu är en WRAS-tävling du syftar på, ska dock undersöka det, vore nog bra om det reglerades på något sätt!!!

Men är det någon som vet ? seriöst för nu är det dags att packa och hon behövde veta. Men de verkar ju som de skulle funka?

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
600
Senast: Ramona
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
1 208
Senast: Ketrawzc
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
747
Senast: MiniLi
·
Utrustning Hej! Någon som har koll på företag man skulle kunna anlita för att köra en häst från stockholmstrakten till Nederläderna? (Eindhoven)...
Svar
3
· Visningar
263
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka