Sponsring!

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Sellan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 235
S

Sellan

vad får ni för sponsring? vad har ni gjort för att få spomsringen?
*lite nyfiken om hur det ser ut runt om i landet*

Sv: Sponsring!

vårat lag är sponsrade av husqvarna AB, men jag vet inte hur vi fick de men men.. schabrak, huva, jacka och täcke har vi fått... bilder kommer snart

Haha ja ;)
Men jag tävlar inte så mycket nu, kanske 10-20 tävlingar om året så jag behöver ingen sponsor.
Sen när jag gått ur gymnasiet ska jag få några hästar till så då kanske det blir aktuellt ;)

Agria sponsrar med schabrak och hästförsäkring.
Sen är det hästens ägare som sponsrar med resten. Skäms lite när jag inte betalar en krona för nåt. :angel:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Under sommaren kan unga ryttare kvalificera sig till den prestigefyllda finalen i Strawberry Arena genom tävlingar på travbanor runt om...
Svar
0
· Visningar
68
Senast: Gunnar
·
Tävling Hästaveln går ju framåt med individer avlade för tävling, men är jag ”gammalmodig” som tycker det känns lite fel att starta två dagar i...
Svar
13
· Visningar
1 052
Senast: Freazer
·
Dressyr Ni som varit ute och tävlat LC-LB eller har haft möjlighet att kika på dessa klasser på tävling, hur ser det ut med nedsittning vs...
Svar
2
· Visningar
143
Senast: Fiorano
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Från och med 2025 får svensk paradressyr en efterlängtad uppdatering när intermediareprogrammen för samtliga grader översätts till...
Svar
0
· Visningar
53
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hårtråd
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Svensk Politik 4

Hund, Katt, Andra Djur