spooks Hood tröjan

myzzan

Trådstartare
Hur varm och go är den ? Den ser riktigt skön ut och har funderat på att köpa den nu när den är lite billigare
 
Jag hoppas att den kommer finnas på halva halva sen. Jag har egentligen köpstopp men då skulle det vara världens kap!
 
Jag hoppas att den kommer finnas på halva halva sen. Jag har egentligen köpstopp men då skulle det vara världens kap!
Ja de hade varit toppen med ett sånt pris , man väntar lite till och ser hur de blir ju ,skiter i om de är till ridning för den är snygg ju
 
Dum fråga kanske, men var är den på rean? Fattar knappt vilken det pratas om. Är lite efter i och med att jag har haft ett längre riduppehåll, men nu ska det börjas igen :D
 

Liknande trådar

Utrustning I somras skapade jag en tråd om att köpa ridhjälm. Nu försöker jag välja en säkerhetsväst att köpa och det är precis lika svårt 🙈. Då...
Svar
11
· Visningar
441
Senast: Takire
·
Utrustning Känner mig lite omodern nu, men har börjat fundera på att köpa thermoridbyxor som komplement till de riktigt kalla dagarna. Jag går i...
2
Svar
22
· Visningar
1 370
Senast: Buongusto
·
Hundhälsa Varulven börjar bli gammal och jag ger honom både ledpreparat och Onsilor då han har lite artros i tårna, men jag börjar även fundera på...
2
Svar
28
· Visningar
1 874
Senast: BornAgain
·
Kläder & Bli fin Jag red i helgen och har ganska nya sköna ridthigts med hög midja, lite tjockare fluff på insidan. Jag ville inte riktigt hoppa ur dem...
Svar
17
· Visningar
961
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp