Sporrar...

Sv: Sporrar...

Jag har ett par HS Sprenger-sporrar och de är de bästa jag någonsin haft, kommer inte ihåg exakt vad mina kostade, men runt 250-300:- gissar jag :banana:

de går ofta att köpa på butiker som tillhör "riktig ridsportbutik" (eller vad det nu heter;) )

Jag kör med kulforamde i hoppning och "raka" i dressyr, köpt mina från hööks och börjes haft dem länge nu och fortfarande bra ...

Dock använder jag sporrar kanske 1 dag i veckan så mina har ännu inte börjar blå så väöanvönda...

/M

Sprenger har veldig holdbare sporer. Mine er det til og med garanti på:)

Det beror ju på hur skarpa sporrarna ska vara och så....Jag tycker att märke inte ha någon betydelse på just sporrar.....;)

Liknande trådar

Dressyr Ett litet sidospår, som kanske borde vara en egen tråd, men jag har precis insett att jag måste köpa nya sporrar om det blir nån tävling... 17 18 19
Svar
360
· Visningar
12 218
Senast: Hedwig
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 114
Senast: Görel
·
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
250
Senast: Kristall10
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka