• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare black_buffy_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 899
B

black_buffy_

Hej. Är på jakt efter sporrar men inte vilka jag skall köpa. Så vilka använder ni och vart har ni köpt dom?

Tacksam för svar.....:)

Sv: Sporrar??

Jag ska köpa ett par helt vanliga, 20 mm.. Tänker bara ha det på tävlingar, eftersom det krävs lite extra i dressyren då. Ska köpa mina på Hööks, de kostar 55,-

Dollar

köpt ett par helt vanliga 15 mm i någon affär här (vet inte exakt vilken, men det spelar inte så stor roll). har ju såna korta efter ponnytiden, men känner inte att jag behöver större heller, det är lagom tycker jag.

har ett par kulsporrar 15 mm och ett par 20 mm som är trubbiga elelr var man ska säga, båda köpta på hööks. Har nylonremmar så alla läderremmar jag har haft bara har spruckit:p

black_buffy_ skrev:
Hej. Är på jakt efter sporrar men inte vilka jag skall köpa. Så vilka använder ni och vart har ni köpt dom?

Tacksam för svar.....:)

jag använder s.k allroundsporrar, 15mm. tror att jag köpte dom på sharpman för ca 65:-

Jag rider med vanliga 15 mm, pinnar :) Har kulor också, men jag har inga remmar i dom så dom används inte :p Köpta på Horselife i upplandsväsby för kanske 75 spänn?

Liknande trådar

Dressyr Ett litet sidospår, som kanske borde vara en egen tråd, men jag har precis insett att jag måste köpa nya sporrar om det blir nån tävling... 17 18 19
Svar
360
· Visningar
12 199
Senast: Hedwig
·
Utrustning Hej! Mitt fullblod får skav av precis allt, och nu även täcket… Skulle behöva tips på bra både ute- och innetäcken. Han har i...
Svar
3
· Visningar
221
Senast: Gimlan
·
Utrustning Hej! Jag har en sadel jag vill ska bli mörkare och har läst att man kan använda paraffinolja till det. 1. Går det bra att använda på en...
Svar
2
· Visningar
268
Utrustning Hej Någon som vet hur en glidskena på en skrittmaskin modell äldre skall smörjas hittar inga smörjnipplar eller dylikt så alla råd tas...
Svar
1
· Visningar
198
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka