Spotify spelar inte på min iPhone.

karamelldrottningen

Trådstartare
Vet inte vad som är felet. När man är offline så funkar bara de man redan laddat ner som jag förstått det och det har jag inte gjort så då kan jag förstå att det inte går att spela något. Men HUR blir jag ONline? Loggar in igen och kommer till mina spellistor men kan inte spela en enda. Vad är problemet? Vad ska jag göra :(?

Sv: Spotify spelar inte på min iPhone.

Jo men inget av alternativen gör att jag kan öppna låtarna sen. De är bara grå och inte svara :(. Jag blir knäpp.

Sv: Spotify spelar inte på min iPhone.

Dum fråga kanske, men har du kontrollerat din uppkoppling? Startat om mobilen? Ominstallerat appen?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 414
Senast: Kajsalisa
·
IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
629
Senast: Lyan
·
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
309
Senast: Enya
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 160
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka