Mela99

Trådstartare
VARFÖR?...kan inte folk söka på min användare och hitta mig inne på Spotify?? Jag har precis gjort en användare. Aldrig haft en förut. Gjort en spellista. Kopplad till facebook, men när jag delade listan står det bara "Oops!" på länken där.

Jag hittar andras listor och kan följa dom.

Har försökt leta runt om det är någon inställning jag måste ändra på, men hittar inget? Typ om jag måste ändra till publikt någonstans eller så?

Help me!

Sv: Spotify

Finns inget sådant att välja. Står "Make secret" så borde ju betyda att den är public. Men jag menar att hela min profil lixom inte går att hitta. Men när min sambo sökte på mitt spotifynamn funkade det, men när kompisar gjort det så "ploppar" jag inte upp.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
735
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 6 7 8
Svar
141
· Visningar
19 563
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag så släppte Ed Sheeran ett nytt album. Och som ni kanske vet så älskar jag hans musik ❤️ Och jag har iprincip inte sovit nånting...
Svar
5
· Visningar
1 208
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden... 89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
81 532
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka