En dum fråga till
Om jag lyssnar i paddan/plattan inte stänger av det är trevigt med lite ljudnätr jag kommer in, utan går ut och grejjat i stallet med musik i huset, jag starta musik i mobilen då?
Är helt okunnig på sånt här😃
Startar du kontot på annan enhet så pausas den första enheten, men det är enkelt att ändra. Står "spelas upp på" och där kan du välja var musiken ska spelas.

Startar du kontot på annan enhet så pausas den första enheten, men det är enkelt att ändra. Står "spelas upp på" och där kan du välja var musiken ska spelas.

Tack!
Många tack😃 skönt att kunna här när man har noll koll! Då kan jag ”bara” byta enhet när jag går in.

Om jag vill hitta någons spellista? Måste man vara med på fejjan för det? Vi har inte fejjan nån av oss. Men sökt på spotify men inte hittat.

Tänk Bukefalister kan det mesta🌻

Tack!
Många tack😃 skönt att kunna här när man har noll koll! Då kan jag ”bara” byta enhet när jag går in.

Om jag vill hitta någons spellista? Måste man vara med på fejjan för det? Vi har inte fejjan nån av oss. Men sökt på spotify men inte hittat.

Tänk Bukefalister kan det mesta🌻
Personen måste först ha gjort spellistan publik (vilket man kan göra genom att klicka på de tre punkterna under spellistans namn (på datorn) eller uppe i högra hörnet (på mobilen). Har ingenting med Facebook att göra, så länge ni båda har ett Spotify-konto ska det funka!

Personen måste först ha gjort spellistan publik (vilket man kan göra genom att klicka på de tre punkterna under spellistans namn (på datorn) eller uppe i högra hörnet (på mobilen). Har ingenting med Facebook att göra, så länge ni båda har ett Spotify-konto ska det funka!

Då ska vi försöka 😃

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 410
Senast: Kajsalisa
·
IT & mobiler Har fått upp att jag kan aktivera databesparing för att: Gå till fliken Hem, tryck på inställningar samt aktivera databesparing. Till...
Svar
11
· Visningar
711
Senast: Sharpless
·
Samhälle För att länka till den andra tråden om att begränsa paddor. Flera skolor i Europa har börjat förbjuda mobiler under skoltid. Är det... 13 14 15
Svar
292
· Visningar
8 933
Senast: Enya
·
Övr. Barn Ni som har barn med växelvis boende, hur delar ni på avgiften till fritids? Barnet är skrivet hos mig och jag har en högre registrerad...
Svar
14
· Visningar
1 324
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka