Spraya liten vit hund med neonfärg?

Sv: Spraya liten vit hund med neonfärg?

Man kan ju tänka sig att något åt det här hållet skulle fungera? :idea:

colored_poodles.jpg

:rofl::bump::banana:

Där har vi lösningen, plus balongerna och ett väl spänt flexikoppel för stooora hundar!

tack för alla kloka svar!:bow::D
 
Sv: Spraya liten vit hund med neonfärg?

Förlåt min seriösa ton, men undrar hur det gick till när de sprayade gul färg så nära hundens ögon :crazy:
 
Sv: Spraya liten vit hund med neonfärg?

Förlåt min seriösa ton, men undrar hur det gick till när de sprayade gul färg så nära hundens ögon :crazy:

ja det kan man undra, kan ju inte vara nyttigt att spraya på all denna färg, huden är ju ett stort organ som drar in allehanda gifter genom sina porer. så nyttigt kan det inte vara!

Puffen får fortsätta med sitt illgula reflextäcke åsså får jag lära mig var jag sätter fötterna:D

Ibland när jag ropar på henne utomhus och hon står helt nära mig men jag inte ser henne så har hon lärt sej att sätta upp tassarna mot mitt ben så jag märker att hon är där:D:rofl::rofl:
 
Sv: Spraya liten vit hund med neonfärg?

De sprayar inte, de färgar precis som på människor har jag sett på ett av MTVs program om bortskämda amerikanska ungdomar :eek:
 
Sv: Spraya liten vit hund med neonfärg?

Men fy så sjukt. Inte nog med att huden drar åt sig, slemhinnor och lungor är ju också organ som suger åt sig en del. Människans fåfänga är gräslig. Så - nu har jag förstört tråden nog :angel:

Tokhund - så sött av henne. Matte hääär är jag!! :rofl:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp