Spraymail?

Jag använder också spray, och det fungerar just nu. Däremot har de/håller de på med att uppgradera och byta utseende på hela sajten.
Det är kanske därför du har har haft problem med att logga in, eventuellt jobbar just med ditt mailkonto?
Hoppas det löser sig snart för dig ...

Jag har spraymail och just nu fungerar det. Dock krånglar det ibland, bl.a brukar jag inte kunna registrera mig på några ställen med den mailen, då registreringsmailen sällan kommer fram (Buke är inget undantag). :crazy:

Är det likadant för er?

Jag har haft problem att logga in under lång tid nu, ända sen i våras... Ibland går det ibland inte. :smirk:

Hmm.. Jag finner inte ens min mailbox längre :crazy:. Vet någon vart man finner den efter uppgraderingen?

Sambon hittade den :). När man loggar in ska man visst inte trycka in att man ska gå in på mejlen direkt.

Min kompis har spray. Ungefär varannan gång kan jag inte skicka till henne utan får tillbaka det. usch!

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
301
Senast: Tilly_85
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 024
Senast: Enya
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
986
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 067
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025