Sprenger hackamore (kombi-hackamore)

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare hopp_o_galopp
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 765
H

hopp_o_galopp

Har försökt googla och söka här på Buke, men hittar inte vad jag söker.
Verkar inte finnas någon internetsajt i Sverige som säljer dessa? Vad kostar de? Tacksam för svar! :bow:

1131002k.jpg

Sv: Sprenger hackamore (kombi-hackamore)

Jag köpte ett för halva priset för tre år sedan, ordinarie prislapp var 1500:- Anledningen till att det var halva priset var att butiken hade utförsäljning för de skulle avveckla verksamheten, så tyvärr vet jag inte var du kan hitta det idag. Men återförsäljare för Sprenger borde väl kunna ta hem det om inte annat?

Såg nu att det var inte samma modell som mitt. Mitt har läderrem under hakan och ringar som man fäster sidstyckena i, modell Whitaker.
1131003k.jpg

Kostar btw 225,90 EUR på Calevo, så jag gjorde nog ett fynd! Den modellen du frågar efter kostar 95,90 EUR.

Har inte heller sett dem i sverige, men en engelsk(?) sida har det bettet och där kostar det $129,90 (957,69 kr)

Tack ska ni ha bägge två! :)

Liknande trådar

Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 290
Senast: sweep
·
Ekonomi & Juridik Hej! Har lite frågor ang. hästar som inte blivit färdigregistrerade och vad som kan vara viktigt att tänka på i detta fall. Kikar...
Svar
11
· Visningar
1 028
Senast: Roheryn
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
942
Senast: MissFideli
·
Utrustning Någon som vet? Hittar gamla trådar här på Buke om snösulor av olika slag. Många rekommenderar ”Joursulan” men dessa verkar ha försvunnit...
Svar
8
· Visningar
915
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka