Springsteen, v låt?

Rialavargen

Trådstartare
Jag har funderar ett tag på vilken av Springsteens låtar som är bäst.
Kan inte bestämma mig för om det är With every wish. Eller Something in the night?
Eller Wish I were blind.
Vilken av alla Springsteens låtar är era favoriter?

Den typen av musik är överlag inte min grej, men jag är ganska förtjust i Dancing In the Dark och har läst ganska många texter om rocklyrik och autenticitet där han nästan alltid omnämns :)

Jag gillar coverversioner av Springsteens låtar bättre men det är väl att häda i en sån här tråd kanske ;)

Jag älskar Bruce Springsteens The Seeger Sessions. Klassisk americana. Helt fantastisk kombo och det är tydligt hur roligt han hade. :up: Hans röst och hela framtoning passar också så perfekt. Äsch nu måste jag gå och lyssna på youtube :angel:

Den enda bra Springsteen cover jag gillar är denna tom Morello gör på ghost of tom joad! Grymt bra!

Den har jag inte hört. Det finns hur många skitbra Springsteencovers som helst. Ed Harcourt, Junip, Vampire Weekend, Johnny Cash, EmmyLou Harris...så många finfina covers - då måste man ju vara rätt bra :)

Jag har funderar ett tag på vilken av Springsteens låtar som är bäst.
Kan inte bestämma mig för om det är With every wish. Eller Something in the night?
Eller Wish I were blind.
Vilken av alla Springsteens låtar är era favoriter?

Han har gjort så många väldigt bra låtar.
Jag har ingen speciell som är allra, allra bäst.
Men Johnny 99 är bra.
Eller Highway Patrol Man (även om just den är en cover).

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag så släppte Ed Sheeran ett nytt album. Och som ni kanske vet så älskar jag hans musik ❤️ Och jag har iprincip inte sovit nånting...
Svar
5
· Visningar
1 205
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 815
Senast: ildiko
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 765
Katthälsa Att avliva två älskade katter. När ingen enskild faktor är avgörande nog att definitivt ta det stora beslutet... men ackumulativet av... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
11 932
Senast: Murphy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka