Jag tycker den är så hemsk. Som ett gycklargäng på en träkärra ungefärDet är väl fiolnörden i mig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker den är så hemsk. Som ett gycklargäng på en träkärra ungefärDet är väl fiolnörden i mig![]()
Typ.Rester från uppväxten med fiolgnissel i Dalarna då?![]()
Varför kan jag inte stava alls i dag?Typ.
Släng in Kalle också så blir det perfek![]()
Jag kan omöjligt välja en låt. Han är en av mina husgudar. Jag har tex Hungry Heart som ringsignal på mobilen
Favoriter är:
Badlands
No Surrender
Radio Nowhere
Human Touch
Street of Philadephia
Shackled and drawn
The Rising
Thunder Road
Save My love
Secret Garden
Det håller jag med om men när det gäller "Because the Night" är faktiskt Patti Smiths version bättre.
Jag älskar Jersey Girl! Pappa spelade det där livealbumet mycket när jag var liten och just den jar jag sådana där djupa barndomsminnen till.
Tom WaitsJag älskar Jersey Girl! Pappa spelade det där livealbumet mycket när jag var liten och just den jar jag sådana där djupa barndomsminnen till.
Just den har han dock faktiskt inte skrivit. Men håller med om att det är en fin låt
.
Tom Waits![]()
Hur har jag kunnat missa den här tråden?
Bruce har skrivit Highway Patrolman!
Säger en del om vilken textförfattare han är då Sean Penn gjort en hel film på låten! Filmen heter The Indian Runner och ett bra filmtips.
Alltså, jag har funderat ibland om ditt namn kommer från Bruce's album Nebraska.![]()
Tror du![]()