stab-bon behöver hjälp!!

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare gucci_parma
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 704
G

gucci_parma

:confused:

cavaletti-kryss

Har nu letat och sökt i gamla trådar om hur man kan bygga hinder.hittade många annorlunda tips på cavaletti-block/stöd. men inte den typen jag vill ha. jag är ute efter gamla hederliga kryss på ca 50cm höga. någon som gar byggt sådana? någon som vill lägga in bilder? vill veta allt om hur man gör dem. men framförallt också material och hur tjockt materielet ska vara.

Sv: stab-bon behöver hjälp!!

ingen som har foto eller tips? eller en länk till tråd om det? jag hittade inte det men det finns kanske där ändå?:grin:

vill ha såna kryss där man kan "spika fast bommen" så att man kan vända den upp och ned så att man kan ändra höjden själv.

någon som förstår vad jag menar`???:confused:

Liknande trådar

Foder & Strö Fick hem min 25 år gamla valack. Han har tappat vikt :( Överlinjen saknas så gott som helt. Han är insjunken vid manken, har inga "lår"... 2
Svar
22
· Visningar
3 912
Senast: a1agnlju
·
Utrustning Som så många andra sitter jag också fast i sadeldjungeln. Jag fick hem min häst (12 år, valack, 168 hög, 75% Trakehener 25% Eng...
Svar
5
· Visningar
2 004
Senast: ameo
·
Träning Hej! *lång tråd* Har nu uppkommit ännu ett problem med min unghäst f. 09 efter att ha insett att han har sadeltvång. Nu är det så...
Svar
18
· Visningar
2 958
Senast: Balahé
·
A
Hästvård Hej , jag äger ett litet Welsh Mountain sto sedan i höstas och nu ska vi ha en liten utställning i vår lokala hästklubb där hon skall...
Svar
1
· Visningar
926
Senast: clubman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka